• Lapinette

Tips & tricks

Ja, här fortsätter vi att skriva och komma med tips till olika resmål, oavsett om det gäller en helg i en liten by utanför Sundsvall eller till en exotisk plats i Asien.

Kläder safari: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2036077.html
    All around the world: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2212224.html
    Been there, done that: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2372831.html
    En värld full av möjligheter: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2532440.html
    Upp och ned, hit och dit: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2989098-3.ht...
    Restråden som aldrig tar slut:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3208871.html
    Nästa anhalt: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3365062.html
    Go to gate www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3484455.html
    Resa mera www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3569953.html

• Svar på tråden Tips & tricks
  • Piggelin1

Lappis - ett snabbt inlägg & tips bara - jag fick massor av fina blomsterbud när jag fyllde 40 i januari. Vi var ju borta två dgr ism födelsdeagen, men alla hade varit sådär fiffiga & lämnat mitt mobilnummer till blomsteraffären/budet, så att de skulle ringa & kolla innan de körde ut blommorna. Eftersom vi var bortresta i två dgr, så bestämde vi (jag & blomsteraffären) helt enkelt när de ringde, att de skulle leverera blommorna när vi kommit hem istället Så fick jag pinfärska blommot en dag senare istället!

Ab Fab - Dubai - najs! Hur länge var du där?! JObbet eller privat? Berätta mera!

Telis - om ni kommer förbi västkusten i sommar är ni hjärtligt välkomna till oss!

• Lapinette

Jag har valt att de ska ringa innan leverans ... istället för att ge blommarna till grannen (maken tyckte att vi kunde göra grannen glad ).

• Ab fab

smart att ringa före leverens.

Dubai i jobbet. Positivt överraskad. fantastisk strand och underbart vatten. hann med lite shopping och att titta på inomhus skidbacke. Ingen fab shopping- massor av butiker men stora rätt vanliga kedjor. det finns säkert mer superdesignbuitker med dit hittade vi inte.

• Lapinette

Jag har sett våren. Den är nu i mellan Europa! När vi landade i Zürich i fredags var det 18 grader varmt, solsken, snödroppar och krokus, snöfria gator. Härligt!

• Ab fab

oåh va härligt! Hoppas inte vintern har ett för allt hårt grepp om Stockholm-åker dit i morgon

• Ab fab

oåh va härligt! Hoppas inte vintern har ett för allt hårt grepp om Stockholm-åker dit i morgon

• Lapinette

Idag får man inga vårkänslor i Stockholm. Det regnade när vi landade på Arlanda men nu har det slutat och det är grått, grått, grått.

• Ab fab

ajaj..precis som i Göteborg. Håller tummarna för att Björn Skifs på Cirkus lyckas jaga iväg lite moln

• Lapinette

Ab fab - du borde ha fått fint väder i Stockholm i onsdags beroende på när du kom upp så klart. Känns så skönt att se hur snöns smälter på balkongen och hur gatorna blir torra ... fast det är flera cm lager med grus. Nu känns det verkligen som våren är på väg !

Vad ska ni göra i Påsk? Vi åker i vanlig ordning ned till svärmor i Frankrike och äter oss feta på mat och choklad. Hoppas på fint vårväder. Ahhh... måste påminna maken om pollenmedicinen. Han brukar annars stänga in sig varje påsk.

• Telis

Hmm, får erkänna att jag blivit helt veckovill nu när jag bara går hemma. När är påsk egentligen?

Svar på tråden Tips & tricks