• Lapinette

Tips & tricks

Ja, här fortsätter vi att skriva och komma med tips till olika resmål, oavsett om det gäller en helg i en liten by utanför Sundsvall eller till en exotisk plats i Asien.

Kläder safari: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2036077.html
    All around the world: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2212224.html
    Been there, done that: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2372831.html
    En värld full av möjligheter: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2532440.html
    Upp och ned, hit och dit: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2989098-3.ht...
    Restråden som aldrig tar slut:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3208871.html
    Nästa anhalt: www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3365062.html
    Go to gate www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3484455.html
    Resa mera www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m3569953.html

• Svar på tråden Tips & tricks
  • oslobrud

om en vecka är det långfredag

• Lapinette

Telis - som oslobrud säger, i nästa vecka!

• Telis

Oj, så snart!

Jag funderade på att bjuda hem en kompis på middag då, hoppas att han kan. I övrigt ska vi nog bara skrota runt här hemma, sätta upp lite golvlister, sitta på altanen i solen (för visst är det alltid sol på påsk ) och så där.

• Telis

Och så ska vi ju äta påskägg förstås!

Mysigt med besök hos svärmor, Lappis! Såg på vädret på tv att dom fått vår med besked där nere i Europa, nästan sommar till och med.

• Lapinette

Telis - ja, vi hade 18 grader och satt i solen utan jacka. En kille t o m badade (men han var galen) i Bodensjön förra fredagen.

• Lapinette

Och själva badandet var inte direkt frivilligt utan pga att de hela tiden spelade ned bollen i vattnet. Men han spelade fotboll i shorts och t-shirt.

• Lapinette

Skulle faktiskt vilja vara hemma och skrota i Påsk men det är verkligen den bästa reshelgen på året med sina 4 dagar ledigt. Påsken blir därför nästan alltid hos svärmor. I år krånglar vi till det och flyger till Bryssel och hyr bil då flyget till Frankfurt var så okristligt tidigt.

• Ab fab

vår låter härligt. Hade utomhusfika-premiär i helgen när jag var i Stockholm. Fredagen var riktigt bra med sol och lä. Och när jag kom hem var all snö borta från trädgården. Så underbart skönt att slippa skotta. nu väntar påsk med bara slappande hemma. utflugna bonusbarn och tonåringar hemma, party på fredag men sen mest hemfix, trädgårdsfix och fika i solen hoppas jag

• Lapinette

Ab fab - låter supermysigt! Har kollat in vädret för Luxembourg i helgen och det ser allt annat än lovande ut. Regn varje dag och ca 10 grader ... brrrrr! Hoppas de har fel!

• Ab fab

ja det är påsk jag ser fram emot. Det har varit så många dagar på hotell det senaste att jag just nu är kär i mitt hem

Jag som trodde att det skulle vara 18 grader och vårsol i Luxemburg- hoppas det ändrar sig

Svar på tråden Tips & tricks