Gomorron,
nu har mannen varit i farten - det blir Malmö! Igår bokade han ett hotell modell lyxigare - fast jag får inte veta vilket
Vi kom på att vi passar på att köra lite stadsliv när dottern inte är med, det är ju lite begränsande när hon är med (=facit efter helgen i Paris i sept
). Inte för att Malmö kanske är den absolut vackraste/charmigaste staden, men det finns en del roliga affärer vill jag minnas, det går snabbt att köra ner & så tänkte vi ta en sväng till ILVA i utkanten av Malmö när vi ändå är där, de har så himla mkt fina grejor!
Lappis - Portugal i juni blev jag kanonsugen på nu. Måste bara se om det går att lösa, har ett nytt projekt nu som ska vara klart innan semestern. Hmm, men om man reser i början av juni kanske?
Funderar lite annars på att leta upp ngt boende via Sembo eller liknande på rivieran, eller möjligen Italien. Hög tid att börja kolla på det, men jobbet har tagit så enormt mkt energi & tid både för mannen & mig de senaste månaderna att ingen av oss haft orken att ta tag i det.
AbFab - har ni några sommarplaner ännu?
Lappis - kom på nu att du skrev om Venedig - det stämmer - vi var där sommaren 2008! Hyrde ju en kanonfin lägenhet i Verona i en vecka & tog tåget över dagen till Venedig. Var rätt skeptisk mot Venedig innan & det var mest mannen som ville dit - gigantiskt turistfälla var min fördom. Men faktist så var det över förväntan bra, bara man joggade förbi Markusplatsen & dylika platser, så kunde man vara nästan alleles ensam i de små gränderna! Hade hört innan att det skulle lukta illa från kanalerna på sommaren, men det var inget som vi märkte av.
Hur länge ska ni vara där? Vad ska ni mer se/göra än Venedig?