• Dolly84

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

Jag gifter mig den 24 juli, alltså om ett halvår. Gör inget annat än tänker och planerar bröllop, vilket är sååå kul! Men det är svårt att fokusera på skola, jobb och allt annat som hör till vardagen... Någon annan som är likadan? Hur kommer det då bli efter bröllopet, tomt?! :P

• Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??
  • fryser

gumman då.. du får ta några djupa andetag o det är nog en bra ide med promenad.. nu får jag oxå ont i magen.. uuu vad nervöst tur att jag ska iväg o förhoppningsvis tänka på nåt annat.
    men sk adu inte göra naglar o sånt. kan ju isåfall börja med det o sen frissan. ska ni inte ta kort innan? det tar väl lite tid.
    ja jag fattar inte hur jag hade fått ihop det här bröllopet om jag inte hade vart lite mamma ledig. ska jobba hela helgen så då får de lite ro här hemma från bröllop

Vi 3 skrev 2010-03-10 11:13:25 följande:

Usch, nu sitter jag med en klump i magen, skitnervös för att hämta ringen. Suttit och gjort schemat för bröllopsdagen också.. Ska fixa håret redan vid 10-tiden, vigseln är ju inte förran efter 17, känns väldigt lång tid emellan.. Får prata med frissan om det igen.Love2010: Jag har tur som är föräldraledig så jag kan fixa det mesta dagtid. Visserligen pratas det bröllop om kvällarna men jag gör det mesta dagtid. Nu ska jag försöka bli av mitt magonda och gå ut på promenad i solen, verkar som enda sättet att få dottern att sova idag... :-/
  • Vi 3

fryser: Jo naglarna tänkte jag göra några dagar innan. Vi kommer ha fotograferingen innan, bara hoppas vi är klara tills gästerna kommer. Nu är det typ en halvtimme kvar tills vi ska åka... Inboxa din mail så kan jag skicka bild?

Vad gillar ni för restauranger? Barnen skulle vara hemma va?

Fröken har sovit 2x30 min idag, åååh va vi har kul.....

• fryser

vi tycker om att lyxa till det lite när vi är själva. o med det menar jag..måste inte vara cafe opera eller vad dte heter men absolut inte macdonalds japp barnen är hos mormor.
    ooo då är hon lagom gnällig o go nu.. jag har mellanlandat hemma o väntar på Mb.. ska till jouren med lillen. fick en kvist i ögat igår som har svullnat.;-( hinner nog inte o planera så mycket idag, men längtar efter att se ringen
    syns kanske ikväll sen beroende hur kön på jouren är

• tornedaling

är inne en snabbis måste ju kolla hur det går för alla med planeringen, här i norr är det sportlov så det är fullrulle med tre barn hemma så våran planering är lite låg,

MEN lite ljus i tunneln för förra torsdagen ringde dom från kaknästornet och berättade att detta jätte evente som skulle hållas där blev inte av så om vi vill så får vi gifta oss där vilket både jag och den blivande tycket lät bra

så nu gäller det att hitta ett hotellrum ganska närliggande + allt annat jag inte tänkt på som smink, fotograf , håre det fixar min frizza dagen innan vi åker jag är och förblir korthårig tänker inte ha något kråkbo högst upp på skallen

stallet nästa vi syns i kväll kanske jag hinner blogga och lägga upp lite bilder på utflyckterna vi gjort när vi har sportlov

• Vi 3

fryser: Kan tipsa om wokhouse på regeringsgatan o jensens på vasagatan. Lite "Svensson"-ställen men åh så god mat!!!

Men stackars!! Hoppas det går bra hos doktorn! Ska hålla tummarna!

Tornedaling: Härligt!! Jag kommer fixa mitt smink hos KICKS, det finns ju ett antal såna butiker i stan.. Men jag tror MakeUpStore har bättre erbjudande.

• Vi 3

Fick ingen bra bild på ringen i affären, men har lagt upp en bild på en liknande i galleriet för de som vill se.

Nu är min älskade ring på väg till gravyr, kommer hem om 2 veckor igen. Den satt perfekt på fingret, nästan så jag saknar den redan.

Kvällen blir fylld av skriva adresser på dopinbjudan. Har man inte att göra så får man se till att ha och göra..

• fryser

klickade in mig på din sida o när jag får syn på din rin g så tittar min älskling på mig o säger dte var ju en sån här du ville ha med röda stenar i det var den jag berättade om som jag skull få byta ut stenarna på då o då vilket sammanträffande. men för min del blir det ingen sån. du har bra smak, den är jätte snygg. jag skulle inte kunna ha den i diamanter för den är för lik min förlovningsring.

var hemma 10 i 7 efter jouren o nu ligger han o sussar gott. hade fått en rispa på hornhinnan så han har fått salva o kan gå till skolan imorgon som tur är har tänkt att hinna o träna o sen kommer 2 vänninor. blir lunch på stan o sen får de följa med o hålla mig sällskap när jag ska på manikyr

Vi 3 skrev 2010-03-10 19:17:16 följande:

Fick ingen bra bild på ringen i affären, men har lagt upp en bild på en liknande i galleriet för de som vill se. Nu är min älskade ring på väg till gravyr, kommer hem om 2 veckor igen. Den satt perfekt på fingret, nästan så jag saknar den redan. Kvällen blir fylld av skriva adresser på dopinbjudan. Har man inte att göra så får man se till att ha och göra..
  • Vi 3

fryser: Ha va roligt!! Den satt så fint på fingret..

Men lillen då. Måste ju göra skitont! Fick han lapp över ögat?

Hoppas du får en riktigt mysig dag på stan med vänninorna!

• scarborough81

Vart kan vi äta i stockholm någonstans, där det inte kostar skjortan?
    Har hört om någon mongolisk på drottninggatan?
    Vi ska besöka på lördag, åker iväg över dan bara vi..

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??