Katja: Hon är snart 8 mån. Jo jag ska nog ge mig på att köpa ett friskiskort eller ngt så jag dels kommer ut lite och får vara mig själv och del får vara ngt annat än bara mamma. Tror inte riktigt sambon fattar hur det är att vara hemma. Eller såklart han inte gör iom att han inte gjort det.
Han har precis börjat nytt jobb, vet inte riktigt hur det blir med semester o så, men han ska iaf kolla hur mkt jobb de har under sommarn och om han isf kan vara föräldraledig så kan jag jobba. Det skulle nog göra mkt för mig att få komma ut och vara yrkesverksam ett tag igen. Sen kanske man kan jobba extra eller ngt.
Vi har verkligen snålat med dagarna för att han ska kunna vara hemma längre, så jag tror det kommer, frågan är när..
Varelse: Mässan är sista helgen i mars, men på så dumma tider att det inte funkar för oss.. Den är öppen mellan 11-15, och vi ska iväg på födelsedagslunch kl 13 så det blir nog tjorvigt åt båda håll. Men men. Är nog lika bra det, vem vet vad man kan få för sig..
Nu håller vi på att diskuterar godisbuffé, jag är jättesugen på det, godisråtta som jag är. BM, som känner mig lite för väl?, tror att alla kommer må illa efter för mkt godis.. Mig han syftar på?