• Dolly84

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

Jag gifter mig den 24 juli, alltså om ett halvår. Gör inget annat än tänker och planerar bröllop, vilket är sååå kul! Men det är svårt att fokusera på skola, jobb och allt annat som hör till vardagen... Någon annan som är likadan? Hur kommer det då bli efter bröllopet, tomt?! :P

• Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??
  • Vi 3

fryser: Nja, jag är väl så illa tvungen, men hon säger att om jag beställer i slutet av april så är den här i slutet av maj, och då borde vi hinna.

Hur gick arbetsintervjun? Jag ska på jobbintervju i början av april, insåg att det faktiskt inte är så långt borta...

• fryser

vi3..ok då håller jag tummarna för det oxå
    det gick nog bra, ska gå bredvid på tis. jag ska bara vara tim där.
    vad är det för jobbintervju du ska på? kul men nervöst

• fryser

hur kunde jag glömma att berätta att provkortet på våran inbjudan kom idag.. det var en sååå häftig känsla när jag såg våra namn o datum på framsidan..åååååååååååå helt underbart fint..vi är så nöjda.. nu ska vi bara spika våran gästlista o skicka efter korten för tryck...aaaaaa så underbart

• Vi 3

fryser: Ett sommarjobb, hoppas bara att det funkar. Om inte annat kunna jobba helger! Jag behöver använda mitt lilla huvud.

Usch jag har verkligen tappat motivationen för ALLT just nu. Imorgon ska vi träffa VF, det är lite pirrig i magen kan jag säga. Det är nog det som är roligast just nu.

• fryser

ok. vad kul. ja det är skönt att göra nåt annat än att byta bajsblöjor o diska nappflaskor

det är inte kul när man får motgångar. det är så uppstressande på nåt sätt.. jag är såå glad för inbjudningskortet som kom idg. gick nedför ett tag men nu är det på väg upp igen kommer säkert att vara så för er me. du har ju det att se framemot imorgon. kan förstå att det är pirrigt..vill att de ringer från kappellet så att vi får reda på om vi får den präst vi önskat..
    åå skulle vilja gå en promenad men mb ska iväg o träna om en stund..hm..

• Vi 3

fryser: Vår kväll blev helt galen.. Svägerskan ringde och sa att de köpt ett hus och undrade om vi kunde vara barnvakt år brorsonen 15 mån. Papper skulle skrivas på studs. Nu har vi insett att vårt hem INTE är barnsäkert. Så nu vet vi vad vi ska pyssla med.

Blir mer och mer nervös för imorgon.. Tänk om hon inte tycker om vårt upplägg! :-S

• fryser

vi3..haha har ni fått jaga jag tyckte att dte var extra skönt när lillan la sig ikväll.. farmor har vart på besök o lillan har hållt i lådan genom att dansa ,sjunga imse vimse, sprungit runt runt o visat farmor att hon kan skrika jag var helt slut i huvet när hon la sig men sen fick jag o lilleman en stund i soffan o tittade på pinoccio ...det var såå längesen jag såg den
    men om jag har förstått dte rätt så betyder VF vigselförrättare eller nåt o hon kan väl inte missgilla erat upplägg?
    hon ska väl göra som ni vill..?? eller??

• Vi 3

fryser: Det är upp till personen vad han / hon vill gå med på, men jag tror de är lite mer medgörliga än präster som har så mkt mer de måste göra. Tror en vf (japp, vigselförrättare) har väl högst 2 min som de måste säga, och det är ändå den långa versionen.

Sessan och jag har som vana att titta på Vakna med the Voice på morgonen, nu har Kjell gjort ngn galen video som de spelar varje morgon, den skrämmer dottern TOTALT!! Och jag kan förstå honom, han ser ju ut som en hippie eller ngt ännu värre. För att inte tala om hur det låter.

• Senilia

Nu har det gått så långt att jag drömmer om bröllop - och allt går fel. det var fel kyrka, fel musik, jag hade inte min bolero, inte mina handskar, mannen såg bara rädd ut, ingen lyssnade på mig och allt var bara fel. konstigt att man är trött idag?

• fryser

du får berätta sen hur det gick. nyfiken

m lilleman har studiedag idag så vi har haft lite sovmorgon o ätit en rejäl äggfrukost.. så härligt att inte behöva stressa på morgonen.
    idag är MIN dag..ska träna strax efter lunch,kl 5 ska jag på vaxning o 7 ska jag till harrys på Quiz.. ska bli såå skönt att bara få vara vuxen o jag ska til o med sminka mig idag
    du får sjunga lite bä bä eller imse för henne stackarn
    ååå kollade in asos.com o hittade ett par jääätte fin askor men kan inte bestämma mig o vet inte om jag vågar att beställa på nätet..

Vi 3 skrev 2010-03-18 06:50:23 följande:

fryser: Det är upp till personen vad han / hon vill gå med på, men jag tror de är lite mer medgörliga än präster som har så mkt mer de måste göra. Tror en vf (japp, vigselförrättare) har väl högst 2 min som de måste säga, och det är ändå den långa versionen. Sessan och jag har som vana att titta på Vakna med the Voice på morgonen, nu har Kjell gjort ngn galen video som de spelar varje morgon, den skrämmer dottern TOTALT!! Och jag kan förstå honom, han ser ju ut som en hippie eller ngt ännu värre. För att inte tala om hur det låter.
Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??