• Dolly84

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

Jag gifter mig den 24 juli, alltså om ett halvår. Gör inget annat än tänker och planerar bröllop, vilket är sååå kul! Men det är svårt att fokusera på skola, jobb och allt annat som hör till vardagen... Någon annan som är likadan? Hur kommer det då bli efter bröllopet, tomt?! :P

• Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??
  • fryser

vi3.. oj du får berätta mer på våran date

• Vi 3

fryser: Absolut, då vet jag förhoppningsvis mer. Jag är för mkt kontrollfreak för att klara av att inte veta... !!

Vi ska vara i stan på lunch vid 13 på lör, så vi är nog tillgängliga efter 15 skulle jag tro. Blir det för sent? Var ska ni bo ngnstans?

• fryser

vi3..gött 3 tiden blir bra, då hinner vi till skansen om det skulle vara så. vi kommer att bo på first hotell reisen. fick du mitt nr?

• Vi 3

Nope, det har jag inte. Inboxa det, så skickar jag mitt

• fryser

pratat massor med fotografen så nu har jag lite kött på benen

• fryser

JAG eller VI har vunnit inträdet till mässan på skansen hahaha..nu måste vi ju dit

VI3... att vi ska fota hela dagen o fokusera på mig o mb bara efter kyrkan så slipper det blir så långtråkigt för gästerna.. lite kort o gott

• Vi 3

fryser: Hur vann ni det?? Är lite avis för det där...

• fryser

vi3.. hahah ja du.. vet att jag fyllde i nåt på nån sida kommer inte ihåg o på vinnar mailet står det bara från sthl kommun typ o en kvinnans namn o biljetterna
    strunta i kalaset,vi sätter MB:na med eran lilla på en pub med varsin öl i handen så går jag o du på mässa

• fryser

vi3..o så bokade vi precis smekmånaden eller ja dagarna

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??