• Dolly84

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

Jag gifter mig den 24 juli, alltså om ett halvår. Gör inget annat än tänker och planerar bröllop, vilket är sååå kul! Men det är svårt att fokusera på skola, jobb och allt annat som hör till vardagen... Någon annan som är likadan? Hur kommer det då bli efter bröllopet, tomt?! :P

• Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??
  • Vi 3

fryser: Åh gullunge!! O magnus uggla.. Lillskrutt sover fortf 1,5 timme.. Lär väl vakna snart. Har iaf hunnit fila på vigselakten, eller vad man ska kalla den så ska jag skicka den till vf. Jag är NERVÖS. BM är som alltid lika kolugn..

• fryser

vi3..när ska ni träffa henne.. vi har inte ens hittat låtar som vi ska gå in o ut på än.. mitt förslag är helt nerlagt om frida..synd säger jag men jag ska muta dj,n så han dunkar bra med den på festen nä fikatime nu. lycka till så hoppas jag på att få höra detaljerna sen.

• Vi 3

fryser: kl 17 smäller det.

Men va fasiken vi som hade så bra förslag!!

ha det mysigt på fikan!

• fryser

vi3. det blev en riktigt mysig men kort fika. glömde bort barnvakten så jag fick ett mess halv 1
    ja visst hade ni jaja han får väl hitta nåt ,jag har sagt mitt
    ooo snart är kl 5

• Vi 3

Nu har vi varit där, och lite överallt. Det kommer bli sååååå bra!! Hon tyckte den text vi valt var jättebra och fin. Vi ska gå igenom vigselplats o så när snön försvunnit och vi vet hur vi vill ha det. Det känns så himla bra!!!

Och för att göra dagen ÄNNU bättre är min ring färdiggraverad och finns för avhämtning! Kanske hämtar den redan imorgon..

• fryser

vi3.. åååå vad härligt.. då hade du inget att vara vervös för
    klart du ska hämta ringen men sen låsa in den nånstans haha..

min dag är bajs..började redan igår med avbokningar o sen blev det delad 1 plats på quizen.,..inte alls nöjd o imrose fick jag börj amed att ringa VC för lillemans öga är inte alls bra. nu sitter vi fint o väntar på att VC ska ringa kl 10..bajs bajs o mera bajs..men min mamma kommer i ef o det ser jag fram emot.saknat mammsen..

• Vi 3

fryser: Men lillen då.. Har han ont?

Roligt att mamma kommer!

Idag blir det tjejdag för vår del, ska åka o shoppa med en tjejkompis och såklart hämta ringen. Hon är den enda tjejkompis som vet Vi umgås för mkt, det skulle inte gå att hålla det hemligt..

Men du, delad 1:a plats är väl inte helt fel?

• fryser

vi3.. nja ont o ont. han har svårt att få upp ögat på morgonen o så fort det blir lite lite ´ljust så rinner det men nu ha han fått tid på ögonakuten i mölndal kl 3 så våran fre blir ju lagom kul. som tur är så åker mb med honom. nja vill ju inte dela 1 plats med nån
    ååå vad mysigt med shopping. du får hålla tummarna för mig så att jag kan gå efter min behandling sen(om de inte ringer o avbokar)

hoppas att du blir jätte nöjd med din ring o att graveringen är kanon..

• Vi 3

fryser: Ska hålla tummarna för honom. Stackarn.

Ringen är LJUVLIG!! Ville inte riktigt ta av den... Skulle ev handla lite åt mig själv... Men alla kläder är i stl 74... Hu gick det till?

Haha, du får berätta sen hur du klarade dig.

• fryser

ajaajajajajaj men j... vad man glömde smärtan fort.. känner mig såå fräsh o har redan bokat in nästa tid det bästa var ju att hon var så grymt duktig på att få en att slappna av. hon borde ha blivit gynekolog..
    ååå vad mysig.vad kul.vill oxå hitta min ring..
    mammsen o syrran har fått se min klänning idag..hihihi kunde inte hålla mig
    det finns ju så mycket fint till barnen o så mycket roligare o shoppa till de

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??