• Dolly84

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

Jag gifter mig den 24 juli, alltså om ett halvår. Gör inget annat än tänker och planerar bröllop, vilket är sååå kul! Men det är svårt att fokusera på skola, jobb och allt annat som hör till vardagen... Någon annan som är likadan? Hur kommer det då bli efter bröllopet, tomt?! :P

• Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??
  • fryser

vi3.. duktig du är. jag kommer inte att ha nån provuppsättning eller smink.
    hur många låtar kommer ni ha under vigseln?
    hahaha han bara flinar..han kanske tror att han kan få ner summan tills vi ska beställa det roliga är att vi har skämtat så mycket om det så att vi inte ens har sagt vad max gränsen ska vara.

• Vi 3

fryser: Haha!! Det är är ju lite riskey om ni inte pratar igenom det..

Vi kommer inte ha nga låtar alls, bara vf som läser en text.

Fy 17 vilken natt, hon har vaknat varannan var tredje timme... JAG ÄR SÅÅÅ TRÖTT!

• fryser

vi3.. åå lider med dig. jag ger dig en order ..du ska lägga dig när hon lägger sig idag..så dte så jag ska stressa mig igenom min fm men sen blir det nog lite lugnare..klara färdiga GÅÅÅÅ

• Vi 3

fryser: Ja det är planen. Hon börjar bli lite trött.. ( ) soooooova!!!

• Maxiander

Åhå idag ska jag prova klänningar!

Ska både bli kul och lite stressande...

Tycker nog att klänningsbiten och min kärleks kläder är det svåraste med hela bröllopet. Allt annat vet vi hur vi vill ha det men jag har ingen bild av "min brudklänning" i huvudet, vet bara att jag vill ha en romantisk, inte så "bröllopig" klänning, och att jag inte är beredd att lägga en hel förmögenhet på den... Blir nog en tuff dag idag!

Ska även iväg och kolla på det tredje lokalalternativet :) Det ska bli kul! Hoppas hoppas! Ska bestämma oss för lokal och transport i veckan!
    www.maxiander.se/

• sun moon

Pillade med inbjudningskorten igår.. och gissa vem som inte kunde sova i natt.. bara tänker på korten och hur de ska vara..

• fryser

maxiander.. vad mysigt.. det är ingen lätt sak att hitta klänning. vet fortfarnde inte till 100% om jag har köpt rätt men det får bli så min mb vet precis hur han vill ha sina kläder så det är skönt
    ringen är oxå en jobbig del..svårt att välja bland allt fint.
    har ni nån sista datum då ni måste bestämma lokal?
    jag håller tummarna för att solen skiner starkt på sthlm på lör så att det blir mysigt att gå på mässan på skansen

vi3...härligt att du får lite sömn.. jag har hunnit lämna lilleman,ta en frukost kopp med en vännina,handla o förbreda för middagen senatre,gått på 1 års kalas med lillan, hämtat lilleman o nu sover sessan o lilleman har en kompis hemma åååå så skönt att få sätta sig ner

sun moon... förstår dig mend et är såå fint o härligt när d eär klara. sån stark känsla när man ser namnen o att man ska bjuda in vänner till bröllop..ååå så mysigt

• 19juni

Menar du att det finns en värld utanför bröllopsplaneringen???!!! HI hi, skojar du att du är ensam om att glömma bort allt annat!!Jag har detta i huvudet hela tiden sen vi bestämde oss för bara några veckor sedan. Vi ska gifta oss den 19 juni så det är ju snart.

• fryser

19juni.. oj hinner ni? vi har planerat sen i sep o vissa saker skulle jag ha velat ahft mer tid me
    stort,litet? hittat klänning? bokat lokal?

• Vi 3

fryser: Sova verkar vara för veklingar.. Här sov fröken 30 min, sen var det dags igen. Vi skulle ut och fixa lite ärenden och under den tiden ringer svägerskan och behöver hjälp med lite barnpassning. Deras hus, som inte är ute på annons än, skulle ha en förhandsvisning. Hon behövde städa.. Sessan vägrade somna hemma hos dem. Allt hon åt kräktes hon upp. Skulle skicka över pengar till BMs kort så han skulle kunna handla, skickade till fel kort = ARG BM. Sen när jag skulle knalla hem gick skosnöret sönder. Nu sover lillan, men jag tittar i kors. Har en kompis påväg över också.. Mat har jag knappt kunna titta åt. Kommer nog sova gott i natt...

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??