• Dolly84

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

Jag gifter mig den 24 juli, alltså om ett halvår. Gör inget annat än tänker och planerar bröllop, vilket är sååå kul! Men det är svårt att fokusera på skola, jobb och allt annat som hör till vardagen... Någon annan som är likadan? Hur kommer det då bli efter bröllopet, tomt?! :P

• Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??
  • fryser

sueanne... du får säga som jag säger till mina tärnor o mamma o de som vet att vi komme rtat gift aoss en gång vill jag prata bröllop dygnet runt så låt mig göra det för om 1 år är dte över o då pratar vi aldrig bröllop mer på det sättet behöver ju inte ta upp när barnen en vacker dag ska gifta sig o så

vi3... tycker såå synd om er..det är verkligen inte kul.. du får dricka en massa proviva o sprita era händer så gott det går o torka av toaletten med klor så fort nån varty på toa.. har funkat hemma o begränsar det bra. hoppas att det ger sig snart

• fryser

hallooo.. vi var oxå där.. tog båten dit o var där nästan precis när de öppnade.. mycket mysigare än den i gbg.
    tyvär fick vi aldrig ätit på hotellet under våran helg i sthlm men det var inte sista gången vi var där.
    vad tyckte ni om mässan? hittade ni något spännande?

Maxiander skrev 2010-03-27 09:43:25 följande:
    Skansen idag :)www.maxiander.se/
  • fryser

vi3.. hoppas att ni är på bättrningsvägen

• Vi 3

fryser: Tack, börjar känna mig liiite mänsklig nu. Fick en annan lite chock i helgen också, om allt går väl blir vi föräldrar igen i november. Börjar förstå varför jag varit såååå sjukt trött. Klänningsvalet får nog ändras då jag troligen kommer vara i v 19 när vi gifter oss.

• Niini

Vi 3 skrev 2010-03-29 17:06:36 följande:

fryser: Tack, börjar känna mig liiite mänsklig nu. Fick en annan lite chock i helgen också, om allt går väl blir vi föräldrar igen i november. Börjar förstå varför jag varit såååå sjukt trött. Klänningsvalet får nog ändras då jag troligen kommer vara i v 19 när vi gifter oss.
    Grattis!
  • Vi 3

Tack Börjar sakta smälta chocken

Niini skrev 2010-03-29 17:12:06 följande:
    Vi 3 skrev 2010-03-29 17:06:36 följande:
    Grattis!
  • fryser

haha vad kul.grattis, men varför chock ? om jag förstått det rätt så ville ni väl ha en till?
    de klänningar som du hade som alternativ går väl att ha en liten bulle i?
    ja inte konstigt att du vart trött o lite grinig
    hoppas att allt flyter på o det går bra.
    härligt.. blir o¨xå sugen ibland o ibland inte
    vi har ju 2..

Vi 3 skrev 2010-03-29 17:25:42 följande:

Tack Börjar sakta smälta chocken
  • fryser

niini.. har din andra hälft kommit hem så att ni kan fira?

• Vi 3

fryser: Men vi trodde nog inte att det skulle gå så fort.. Enl BMs onkolog skulle vi överhuvudtaget inte kunna få barn. (Jo tjena, andra ggn på första försöket)

Håller på att ordna dop nu, bröllopet är det inte så mkt att göra med just nu..

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??