• Dolly84

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

Jag gifter mig den 24 juli, alltså om ett halvår. Gör inget annat än tänker och planerar bröllop, vilket är sååå kul! Men det är svårt att fokusera på skola, jobb och allt annat som hör till vardagen... Någon annan som är likadan? Hur kommer det då bli efter bröllopet, tomt?! :P

• Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??
  • Vi 3

fryser: Nja.. de har bokat bord o så, seriösa! Ska, återigen, fira bror o sen lite kompisar som också fyllt år

Var ska ni åka? För oss blir det nog ingen lång resa, har bokat en hotellnatt helgen efter för att bara vara vi.

Usch, helt galet trött. BM fick springa ut och köpa välling, insåg alldeles för sent att vår nästan var slut.. Såklart fick han springa runt till nga affärer.. Men han är väl på ingång snart..

• fryser

vi3.. skojade lite med dig.. men om ni kan gå på sön så tävla o se om ni vinner.
    nu har vi bokat rom vi åker till gbg på bröllopsnatten o på sön åker vi från gbg till rom o stannar där till på torsdagen..bara HELT själva..ska bli så underbart. på tor den 2 sep flyger vi till makedonien o möter upp våra mammaor o syskon o svärfar o barnen o stannar där till 17 sep.. helt underbart..börjar redan drömma mig bort.. kan säkert inte sova för det inatt då
    klart att man kommer på sånt för sent alltid. välling är ju ett måste.. undrar vad man gjorde innan

usch har inte trännat eller promenerat sen sön.. blää.. hur går det för dig?

• Vi 3

Träningen har legat nere ett par veckor.. Råkat ut med en helt sjuk trötthet. Därav ett stort "problem". Känns som jag talar i gåtor men vi har inte bestämt oss än.. Eller jag har bestämt mig men inte BM.

• fryser

vi... jajamen du talar i gåtor.. nu ska jag upp o packa o försöka sova godnatt

• Niini

Snart närmar det sig 1-årsgränsen :) Dock står det fortfarande rätt stilla så otroligt nog inte så mycket bröllopstänkande just nu.
    Vi har annars varit tillsammans 64 månader o förlovade 46 månader idag! O det firas med att ha min andra hälft på andra sidan jorden (Korea)..

• fryser

niini.. klara färdiag gååååå.. nu kan du börja planera, ta en paus, planer, ta en paus o planera o helt plötsligt så är ni där..
    tråkigt att inte ha din älskling vid din sida..
    själva ska jag få tillbringa med min i sthlm i helgen..vi har årsdag den april så firar i helgen för att få vara själva...underbart att få vara älskad o få älska tillbaka.. mmmm

• SueAnne

Min mamma undrade häromdagen att nu när vi hade bokat lokal så kunde jag kanske prata om något annat än bröllop ett tag?
    Förstår inte vad hon menar...

Skämt åtsido så är det lite tråkigt att min familj inte vill prata bröllop med mig, och de tycker/säger "det är ju ett helt år kvar, inte behöver du tänka på det än, ni kommer ändå att ändra er tills dess". Jag vet inte om de (framförallt mamma och mormor) förstår att det inte riktigt går att börja planera tre månader innan nuförtiden om man vill ha det på ett speciellt sätt...

Men jag har mina bästa väninnor, så det är inte så himla synd om mig, bara lite tråkigt att att min familj inte kan glädjas med mig.

• Niini
    SueAnne skrev 2010-03-25 12:14:35 följande:
    Min mamma undrade häromdagen att nu när vi hade bokat lokal så kunde jag kanske prata om något annat än bröllop ett tag?Förstår inte vad hon menar... Skämt åtsido så är det lite tråkigt att min familj inte vill prata bröllop med mig, och de tycker/säger "det är ju ett helt år kvar, inte behöver du tänka på det än, ni kommer ändå att ändra er tills dess". Jag vet inte om de (framförallt mamma och mormor) förstår att det inte riktigt går att börja planera tre månader innan nuförtiden om man vill ha det på ett speciellt sätt...Men jag har mina bästa väninnor, så det är inte så himla synd om mig, bara lite tråkigt att att min familj inte kan glädjas med mig.
    Ja, för dem som inte ska gifta sig kan det kanske bli lote för mycket ;) Därför varvar jag bröllopspratet mellan mamma & mommo, blir kanske lite mer "mänskliga" doser för dem då ;)
  • Vi 3

Just nu är det lätt att tänka på ngt annat. Sambon och dottern kräksjuka. Försökte hinna över till mamma innan sambon kom hem, men sessan blev dålig innan jag hann.. JAG VILL INTE BLI SJUK!! Hatar kräksjuka!

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??