• Dolly84

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

Jag gifter mig den 24 juli, alltså om ett halvår. Gör inget annat än tänker och planerar bröllop, vilket är sååå kul! Men det är svårt att fokusera på skola, jobb och allt annat som hör till vardagen... Någon annan som är likadan? Hur kommer det då bli efter bröllopet, tomt?! :P

• Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??
  • fryser

vi3..
    då var det meningen
    GRATTIS ännu en gång.
    o dop planerandet går bra?
    jag börjar att bli stressad över min vikt. vill ha gått ner mina kg fram till 14 maj tänkte att jag skulle kolla underkläder i london, men dte har inte vart lätt att träna då jag fortfarnde känner lite i halsen.. j... förkylning som inte bryter ut eller försvinner;-(

• Niini
    fryser skrev 2010-03-29 20:29:51 följande:
    niini.. har din andra hälft kommit hem så att ni kan fira?
    Jodå :) han kom hem natten till fredag så vi fick hela helgen på tu man hand :)
  • fryser

vad härligt.. nu kan börja planera på allvar

Niini skrev 2010-03-29 21:07:25 följande:
    Jodå :) han kom hem natten till fredag så vi fick hela helgen på tu man hand :)
  • Niini
    fryser skrev 2010-03-29 21:12:51 följande:
    vad härligt.. nu kan börja planera på allvar
    Haha :D Njaa.. inte riktigt ännu tror jag, så mycket annat i skolan nu så man nästan drunknar i arbeten...
  • fryser

aha.. ja då kanske det inte är så lätt..
    har ni bokat lokal o sånt?

Niini skrev 2010-03-29 21:53:43 följande:
    Haha :D Njaa.. inte riktigt ännu tror jag, så mycket annat i skolan nu så man nästan drunknar i arbeten...
  • fryser

nu börjar jag verkligen känna av att det inte är så långt kvar till aug o bröllop. inatt hade jag mardröm om min möhippa.. dte var JAG som planerade den o styrde o ställde... helt genom svett när jag vaknade.. blääää

• Niini
    fryser skrev 2010-03-30 12:03:52 följande:
    aha.. ja då kanske det inte är så lätt..har ni bokat lokal o sånt?
    Jo, det är kanske därför det saktat i.. för att både lokal o kyrka är bokade o klänningen är köpt.
  • fryser

haha då så.. då kan du gott luta dig tillbaka o rulla tummarna i ett halvår vad det gäller bröllop

Niini skrev 2010-03-30 13:09:35 följande:
    Jo, det är kanske därför det saktat i.. för att både lokal o kyrka är bokade o klänningen är köpt.
  • Niini
    fryser skrev 2010-03-30 13:15:42 följande:
    haha då så.. då kan du gott luta dig tillbaka o rulla tummarna i ett halvår vad det gäller bröllop
    Ååh, det låter bra :) Även om jag av nån anledning är rätt säker på att det inte kommer bli så ;)
  • Vi 3

Här är det mest dopplanering på agendan. Men knappt det heller, håller på att beställa tårtorna bara, sen är det mesta klart där med.

Till bröllopet så sitter jag fortf och väntar på offert gällande maten, tycker den borde komma nu... Dock kommer jag inte ihåg om hon skulle vara borta på semester den här veckan med...

Hur mår ni brudar? Hur går det med planering?

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??