• Dolly84

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

Jag gifter mig den 24 juli, alltså om ett halvår. Gör inget annat än tänker och planerar bröllop, vilket är sååå kul! Men det är svårt att fokusera på skola, jobb och allt annat som hör till vardagen... Någon annan som är likadan? Hur kommer det då bli efter bröllopet, tomt?! :P

• Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??
  • fryser

maxiander.. planera lugnt alltid kul med bröllopsplaner spelar nog ingen roll om dte är ute eller inne

vi3... det är sånna här situationer som antingen gör ett par starkare o för de närmare varnn eller förstör o det verkar som att ni gett er på att det ska stärka er o dte är bra..
    stå på dig

• Vi 3

fryser: Vi har gått igenom så mkt skit redan.. M fick ju cancer när vi hade varit tillsammans 1,5 år. Hans pappa var ju igång då med så vi har väl bestämt oss för att han inte ska få komma emellan men ibland orkar man bara inte.. Vi har varit tillsammans i över 5 år och det händer ngt skit varje år. Men nu börjar det bli mer bra saker än dåliga om åren så hoppas det vänder!

• Maxiander

Vi 3 skrev 2010-04-10 18:42:31 följande:

fryser: Vi har gått igenom så mkt skit redan.. M fick ju cancer när vi hade varit tillsammans 1,5 år. Hans pappa var ju igång då med så vi har väl bestämt oss för att han inte ska få komma emellan men ibland orkar man bara inte.. Vi har varit tillsammans i över 5 år och det händer ngt skit varje år. Men nu börjar det bli mer bra saker än dåliga om åren så hoppas det vänder!
    Åhå :(
    Hoppas det vänder efter bröllopet då så det bara händer nått extra bra varje år!!!

www.maxiander.se/
  • fryser

fy vilket otur ni haft.. klart att man är lite svagare ibland o särsklit du måste ju vara extra känslig nu oxå med en bebis i magen..
    fortsätter att hålla tummarna o håller med maxiander att det vänder o händer nåt positiv framöver.

Vi 3 skrev 2010-04-10 18:42:31 följande:

• Vi 3

Skumt, hade skrivit mkt mer men det försvann visst.

Alla har sina motgångar och jag hoppas att våra är över snart..

Idag gick det lite framåt med bröllopsplaneringen föresten! M´s skjorta och slips är inköpt. Han kommer bli så fin..

Kram på er fina donnor!

• fryser

vi3... härligt med något positivt..
    jag hoppas att solen skiner hos er o i så fall stoppa lillan i vagnen o ut o njut så att du får lite solenergi.. jag brukar bli på mycket bättre humör när solen skiner, tänkte att det kanske hjälper

• Vi 3

Solen verkar skina på alla ställen förutom här.. :-/

Graviditeten börjar sätta sna spår nu... Jag mår så illa!! Trodde jag skulle klara mig bättre den här gången, men det verkar inte så.. Känns inte som jag är en så bra mamma för tillfället, kan inte bära på henne då kräks jag nästan, ingen ork för jag får inte i mig ngn mat. De rekommenderar ju medicin mot illamående men när jag tog den när skruttan var i magen blev jag okontaktbar. Så det vill jag inte göra igen..

• fryser

vi3.. men oj vad allt ska jävlas med dig.. hoppas att det går över snart.. du får be mb ta pappa ledigt o du får sjuskriva dig eller nåt.. usch har inga bra råd idag själv står jag inne o stryker när MB är ute o rensar ogräs o gör vårfint

• Vi 3

Gravillamåendet var värre med E så jag tror att det är en kille.. Ska lägga om mina matvanor lite så kanske jag får bukt med det.. I hope!

Maxiander; Läste på bloggen att det blir i år! Va roligt!!! Men då måste ni ju hunnit fixa massor, tell me!

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??