• Dolly84

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

Jag gifter mig den 24 juli, alltså om ett halvår. Gör inget annat än tänker och planerar bröllop, vilket är sååå kul! Men det är svårt att fokusera på skola, jobb och allt annat som hör till vardagen... Någon annan som är likadan? Hur kommer det då bli efter bröllopet, tomt?! :P

• Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??
  • Vi 3

Maxiander: Åh va roligt!! Vågar man fråga vad det kommer gå på?
    Vi har ju fått ett sjukt bra pris på blommor, men då ska vi inte ha mer än min bukett, corsage och blommor till mitt hår.

fryser: Det beror på vad du menar för kalas. Lite kalas blev det igår och lite imorgon. Men om det är dop du tänker så är det i maj.

Sitter och trycker i mig ostfralla, har TOTALdille på mackor just nu. Att en ostfralla kan vara så god..

• Maxiander

Vi 3 skrev 2010-04-16 15:31:45 följande:

Maxiander: Åh va roligt!! Vågar man fråga vad det kommer gå på?Vi har ju fått ett sjukt bra pris på blommor, men då ska vi inte ha mer än min bukett, corsage och blommor till mitt hår.
    Vi ska ha min bukett, tänbuketter, min hårdekoration som är en för kyrkan och en annan för festen, näbbkorgar eller vad de nu ska hålla i, tre corsage och sedan dekoration till festlokalen. Vi ska träffas en gång till och diskutera de sista deltaljerna innan vi vet allt säkert. Men hon har väldigt bra priser då hon jobbar hemifrån. Plus att det är väldigt smidigt att hon kommer hem till oss på alla möten och även levererar blommorna hem till oss på morgonen då vi gifter oss! Känns perfekt!

Mmmm ostfralla låter gott! Själv går man fortfarande på detox en vecka till...

www.maxiander.se
  • Vi 3

Maxiander: Oj, förlåt om jag suktades! Nu är de dessvärre slut och jag är fortf hungrig... Börjar fundera på om det är två i min mage... Ser ut som jag är i v20 i magstorlek och jag VRÄKER i mig.

• fryser

maxiander...härligt at ni fått tag med en som gör blommorna o är snäll.. kikade på henens hemsida o det verkar ju kanon.. själva har vi bara pratat med våran florist i tel o det känns fortfarand ebra men vi ska försöka att ses snart..

vi3.. nja dte var bara kalas jag tänkte på
    det är ju härligt att du får i dig nåt frallor är gott..idag åt vi grillat,, härligt med den säsongen

• Vi 3

fryser: Vi skulle ha grillat vi med, men det gravida monstret (jag, såklart..) var alldeles för hungrig för att orka vänta ut grillen..

• Maxiander

ja suktad blir jag allt :) Men på onsdag så kan jag gotta mig med nått extra onyttigt!

Ja väldigt skönt! Hon känns kanon och såg att andra här inne på forumet också rekommenderat henne och anlitat henne :)

Nattis

• fryser

vi3.. avis jag blir på din graviditet;-9 fats inte konstigt att jag lägger på mig minst 20 kg när jag är gravid då jag lever på semletårtor o allt annat jag inte äter när jag inte är gravid

• tornedaling

oj nu rör det på sig här

har idag pratat med vigselförrättaren och ska mejla honom senare under dagen/kvällen när jag får lite lugn och ro, inte lätt med två vovvar och en femåring

skickat iväg två mejl en till fotografen och en till floristen, så nu är det bara det där eländiga hotellet kvar

klänningen måste kolla i fall jag ska beställa från nätet eller i fall jag kollar med butiken när vi åker i väg nästa helg

nej nu ska jag och 5 åringe äta lite lunch sedan går vi nog ut

• fryser

tornedaling... härligt att det flyter på.. bokade kyrka o präst för 4 mån sen o har fortfarande inte fått nån bekräftelse;-( men floristen har vi träffat o hon verkar underbar..kommer att dekorera med blommor högt o lågt var letar ni hotel? vi har heller inte bokat hotellnatt än men smekmånad klar
    vovvar o 5 åring är jobb nog njut av det fina vädret

vi3.. hur mår magen o resten av dig idag?

• Vi 3

Hej på er!

Hoppas ni haft en bra helg!? Här har vi precis kommit in från liiiiten promis, ner till Willys. Suget efter färska frallor blev för stort.. Blev dock lite mer motion än jag tänkt när hissfan var sönder.

Om 2 timmar får vi se den lill*. Jag hoppas allt är bra där inne, har haft så konstiga känningar jämfört med vad jag hade med E, så vi får se. Så stor som magen är kan man nästan tro att det är tvillingar.

Fryser: Ring och be om en bekräftelse...? Jag skulle bli skitnervös utan den jag.

På lördag är det klänningsprovning och beställning. Känns som det händer så mkt just nu, inte kanske på bröllopsfronten även om det börjar röra på sig. I veckan kommer köket hem från IKEA, hur i helskotta vi ska få plats med det, men det löser sig väl..

Kram på er brudar.

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??