• Dolly84

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

Jag gifter mig den 24 juli, alltså om ett halvår. Gör inget annat än tänker och planerar bröllop, vilket är sååå kul! Men det är svårt att fokusera på skola, jobb och allt annat som hör till vardagen... Någon annan som är likadan? Hur kommer det då bli efter bröllopet, tomt?! :P

• Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??
  • fryser

vi 3.. gott med frallor..muma håller tummarna att allt är bra ,jag tyckte nästan att man var lite nojigare med andra barnet..
    jag ringde för 2 v sen o hon sa att kappelet är vårt o vi får hem en bekräftelse så fort hon vet mer ,det kunde ta några v men har jag inte fått hem en bekräftelse om 3 v så ringer jag igen

mysigt att prova klänning o så med en söt mage oxå
    kraaaamiz

• Puchiko

har inte läst tråden men känner precis som du ts :) och jag ska gifta mig 16 april NÄSTA år :D

• Vi 3

fryser: Nu har vi sett det lilla livet..

• fryser

puchiko.. det var inte längesen vi hade 1 år att planera på helt plötsligt är det typ 4 mån kvar tiden går fööör fort..

vi3... ååå såg ni nåt kön?? kille? tjej ? livlig? ååå vad mysigt

• Vi 3

Faan va störd jag blir, hälften försvann ju. Och nu kommer jag inte ihåg vad jag skrev..

fryser: Lugnlugn! Är bara i v7-8 än. Jag tror stenhårt på en grabb den här gången. Iom att det var så tidigt så var bebben ganska lugn men hjärtat pickade på så fint så..

• fryser

men ändå.. du ska snart se att du är i v 30

idag är jag ,missnöjd med brölopsplanering.. kanske tur attd et flyter på vissa dagar o inget vissa andra...

• Vi 3

Varför missnöjd?

Nästa UL är 5/7, dvs 2 dagar efter bröllopet.

• fryser

vi3..limmon var upptagen den 28/8...blääää men så går dte när man väntar
    åå då har du nåt mer än bröllop o förlossning att se fram emot

• tornedaling
    fryser skrev 2010-04-19 20:08:11 följande:
    men ändå.. du ska snart se att du är i v 30 idag är jag ,missnöjd med brölopsplanering.. kanske tur attd et flyter på vissa dagar o inget vissa andra...
    tack och lov att det finns fler som känner så, 20 maj närmar sig med stormsetg och jag känner att har inte ens hälften klar

i eftermiddags så fick jag mejlsvar av fotografen så nu är det bara att försöka räkna ut hur många timmar vi behöver henne

och nu i kväll fick jag mejlsvar av floristen
    www.andesign.se/brud.html
    här finns ju min drömmbukett ( första brudparet)
    men det var tydligen ingen lätt historia att göra och därefter priset så hon skulle mejla några andra förslag och med tanke på att buketten ska till estland en sväng innan resan hem till norr så måste det ju vara något hållbart

sedan så vet jag inte riktigt detta med klänningen vilken jag ska ha blir inte riktigt klko på detta men det kanske ljusnar i helg

mitt körkort är ju putsväck borta så nu måste jag ju tillverka ett nytt har inte tid för detta
  • Vi 3

Men finns det inte andra ställen att kolla med? Annars är ju gamla jänkare ganska roligt också?

Det sjuka är att jag VERKLIGEN ser framemot förlossningen. Det är ju så jäkla häftigt!! M undrar om jag är helt klok i huvudet, det gör ju sååå ont. Jo tack jag vet, men f****n va coolt det är också!

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??