• Dolly84

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

Jag gifter mig den 24 juli, alltså om ett halvår. Gör inget annat än tänker och planerar bröllop, vilket är sååå kul! Men det är svårt att fokusera på skola, jobb och allt annat som hör till vardagen... Någon annan som är likadan? Hur kommer det då bli efter bröllopet, tomt?! :P

• Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??
  • Maxiander

@vi3: Åhå det skulle skära i hjärtat om vår Stella skulle bli aggressiv mot våra framtida bebisar. Visserligen är hon liten men det är ju bebisar också. Hon kommer nog bli ganska svartsjuk men hoppas det inte blir mer än så. Hon är ju världens goaste men också väldigt bortskämd!

@fryser: Ja visst är det jobbigt att vara ifrån varandra! Säkert nyttigt som du skriver men mest jobbigt! Nu är jag hemma i påsk i alla fall! Ja det är både examen och bröllop, egentligen blev jag klar med min kandidatuppsats redan i vintras men har läst masterkurser en termin, de hade ändrat universitetsystemet så det ingick i mitt program trots att jag inte tänkt ta någon master.

Mitt klänningsdilemma är löst för övrigt! Min underbara faster ska sy min klänning!!! :) :) ;) Var och kollade mönster igår med älskling och sen hittade jag en superbra klänning direkt efter i en butik på NK (ej bröllopsbutik) så nu vet jag precis hur vi ska designa ihop en perfekt brudklänning för mig!

Vad har ni för klänningar???

GLAD PÅSK!!!!!

www.maxiander.se/

• Niini
    Maxiander skrev 2010-04-02 09:56:04 följande:
    Mitt klänningsdilemma är löst för övrigt! Min underbara faster ska sy min klänning!!! :) :) ;) Var och kollade mönster igår med älskling och sen hittade jag en superbra klänning direkt efter i en butik på NK (ej bröllopsbutik) så nu vet jag precis hur vi ska designa ihop en perfekt brudklänning för mig!Vad har ni för klänningar???GLAD PÅSK!!!!!www.maxiander.se/
    Visst känns det underbart när det löser sig :)
    Min klänning är ganska enkel axelbandslös. Ett provexemplar så det finns bara några få i världen :)
  • Maxiander
    Niini skrev 2010-04-02 09:59:21 följande:
    Visst känns det underbart när det löser sig :)Min klänning är ganska enkel axelbandslös. Ett provexemplar så det finns bara några få i världen :)
    Åhå vad roligt! Kul när det är extra speciellt :)

Trevlig påsk!

www.maxiander.se/
  • fryser

vet inte riktigt hur jag ska beskriva klänningen ,har försökta tt hitta nåt liknande men inte hittat o de i butiken säger att den är så pass ny så att inte ens de har nån bild.. fattar noll .. men sätter inte in nån bild förrän efter brölloppet då jag inet vill att nån ser den hoppas tat ni all mår bra o har haft en underbar påskledighet.. jag har ångest idag då det känns som att jag har gått up 4 kg på de dagarna fast vi bergsklättrade/vandrade i 3 timmar i sträck nästan nu är det nya tag o nya bröllopsplaneringar

maxiander.. vad härligt med nån som syr den åt dig..

vi3.. hur går det ,magen,dopet,sorgen av vovven,bröllop o påsk??

• Maxiander

Hur långt/när är gränsen för att man ska ha transport för gästerna mellan kyrka och lokal tycker ni? Har ni bra tips på bra transport i stan?

@fryser: Ja visst är det! Så glad så glad!!!! :)

www.maxiander.se/

• fryser
    Maxiander skrev 2010-04-06 20:04:33 följande:
    Hur långt/när är gränsen för att man ska ha transport för gästerna mellan kyrka och lokal tycker ni? Har ni bra tips på bra transport i stan?@fryser: Ja visst är det! Så glad så glad!!!! :)www.maxiander.se/
    det var en bra fråga
  • Maxiander
    fryser skrev 2010-04-06 20:10:33 följande:
    det var en bra fråga
    Ja visst är det! :)

Åhå har lite huvudvärk och är sjukt sugen på "något", typ en stor godispåse, men är "förbjudet" nu när vi ska gå på detox... åhå... men mest jobbigt första dagarna bara... Skulle göra klart inbjudningarna till bröllopet idag men med huvudvärk känns det sådär... och inga värktabletter är tillåtna under detox heller... suck.... Behöver sympati... hihi skönt att skriva av sig i alla fall :)
  • Vi 3

Hej på er!

Ledsen att jag inte är så aktiv, tappat lusten lite. det börjar likna FL lite för mkt här, denna tråd undantagen.

Gällande bröllopet så planeras bufféen för tillfället. Vet inte om jag är helt nöjd än... Tycker det mest känns som hon lurar oss för tillfället, men vi får se. Surt att vi inte kan ta maten från ngt annat ställe heller.

Annars rullar livet på som vanligt. Ska ge mig ut på promenad i gråvädret.. :-/

• SueAnne

Nu har vi bokat lokal! Så nu blir det 5/2 2011!!

Min m2b sa igår att han hoppades att det skulle bli lite lugnare med bröllopsplanering nu. Pff...

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??