• Dolly84

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

Jag gifter mig den 24 juli, alltså om ett halvår. Gör inget annat än tänker och planerar bröllop, vilket är sååå kul! Men det är svårt att fokusera på skola, jobb och allt annat som hör till vardagen... Någon annan som är likadan? Hur kommer det då bli efter bröllopet, tomt?! :P

• Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??
  • Puchiko

kan tänka mig att tiden går undan :P

• fryser

vi3... ville ju ha DEn. en hummer limmo.. finns tydligen bara 3i hela sv.. jorden går inte under om vi åker i en vanlig limmo men den var ju såååå fin.. jaja

visst är en förlossning häftig fast det gör sååå ont..håller helt med dig.
    det är tur att man inte alltid riktigt minns smärtan annars hade man inte gjort om det

• Vi 3

fryser: Ah men då förstår jag! Men det kanske blir mer pengar till ringen på så sätt...?

Nää, smärtan försöker vi förtränga! Fast jag var ju så knäpp, typ 2 timmar efter E kom så ville jag att hon skulle ha syskon. Vi hade inte ens lämnat förlossningen!

• fryser

hahah mm o så förstår man varför killar tycker att tjejer är konstiga ibland

den här dagen har börjat illa illa idag. har fått typ nässelutslag över heeela kroppen,det bränns o det kliar o jag väntar påa tt jag ska till VC kvart över 11.. fyy bubblan

hoppas att ni andra har fått en myycket bättre start på dagen

• Vi 3

Fy sjutton. Ätit ngt annorlunda? Nytt tvättmedel / sköljmedel?

Hör av dig om hur det går på VC..

fryser skrev 2010-04-20 09:21:57 följande:
    hahah mm o så förstår man varför killar tycker att tjejer är konstiga ibland den här dagen har börjat illa illa idag. har fått typ nässelutslag över heeela kroppen,det bränns o det kliar o jag väntar påa tt jag ska till VC kvart över 11.. fyy bubblanhoppas att ni andra har fått en myycket bättre start på dagen
  • Vi 3

fryser: Hur har det gått på VC?

Har sååååån ångest nu. Skulle ju till brudmix.se och prova och beställa klänningen i helgen. Hon avbokade redan nu pga sjukdom. Jag får inga svar om när jag kan komma dit istället. Inga svar alls faktiskt. Nu känns det som jag inte kommer hinna få klänningen i tid.

• fryser

vi3.. de visste inte säker ,fick en massa kortisontabletter att som de löste upp i vatten o jag fick shotta o nån allergi tablett,behöll mig i nästa 1 timme för att se om det fungerade men ack nääää. fick åka hem med nån annan allergitablett som jag ska ta en gång per dag o om dte inte är bättre till på fre så ska jag tillbaka..det har lugnat ner sig lite men inte alls helt borta..kliar o sticker fortfarnde.. det värsta är att inte varför eller vad som gjorde det här...

men vad tråkigt med klänningen..har du inte en plan b från nåt annat ställe?

• Vi 3

fryser: Men fy 17!! Tog de inga prover?

Har kollat upp olika alternativ, men de är ju så himla mkt dyrare. Ska kolla på skor på Matildas fest på måndag, kan hända att det blir klänningsprovning också.. Så stressad!!

• fryser

vi3...nä bara lyssna på lungor o kolla i halsen o tog ett tryck..idag är det mycket bättre.känner av det men går inte att jämföra med igår..
    förstår att du är stressad.hoppas att det löser sig.annars får du sy en egen

• Maxiander

Åhå idag är det exakt fyra månader kvar!!!

121 dagar om man ska räkna dagar.

Åhå nu går tiden fort!

Examen snart men jag vill bara tänka på bröllop!!!!

Ha en underbar dag!

www.maxiander.se/

• Vi 3

Härligt med examen snart!!!

Jag läste i en annan tråd, gällande era vänner som absolut ska ha med sig barnen. Stå på er! (Säger småbarnsmamman!) Det är er dag, och det är ert ord som gäller. Jag skulle gå i taket om ngn så uppenbart trotsade vår vilja. Det är så fräckt att göra så! Visst, E är det viktigaste i mitt liv, och jag har gärna med henne överallt. Men inte 17 skulle jag bestämma huruvida hon ska med på ett barnfritt bröllop eller inte. Det är så urbota dumt!

Återigen, STÅ PÅ ER!

• fryser

maxiander.. härligt tiden kommer tat gå sååå fort när sommarn kommer
    vi har fått en inbjudan till bröllop den 3 juli så det ska bli så kul att få gå på ett bröllop även i sommar o inte bara ha ett bröllop jag håller med vi3. om ni vill ha ett barnfritt bröllop så ska ni ha det ..er dag era reglar, har själv 2 barn. vi har bestämt att dte ska vara barnfritt med undantag av långväga gäster(från utlandet),vår dotter åker hem efter kyrkan o sonen som är 7 är kanske bara med på middagen. vi har inet bestämt om han ens ska få vara med på middagen. kommer att ha 2 familjer från utlandet o de har 4 barn sammanlagt så dte är de ända barnen..STÅ PÅ ER

• fryser

hallo tjejer. inbjudningskorten kom igår , så här ska det skrivas o stämplas men kan tyvär inte börja förän tidigast mån;-(  vill ju nuuuuuuu
    önskar alla en trevlig helg

• tornedaling

idag har det hänt grejor

provat 4 stycken brudklänningar konstig känsla trodde aldrig lilla jag skulle få står och pröva brudklänningar, har svårt att bestämma mig. Men dom har hängt undan den så får vi väll se vad som händer

den blivande maken har införskaffat sig en kostym och blev jätte snygg {#lang_emotions_heart}

jag har köpt ett par skor till bröllopet

vi har varit och tittat på vigsel ringar med 11 minuter kvar till stägning så han vi inte titta på så många modeller och sambon höll väll på att svimma när han lyssnade på paret som var före oss där ringarna kostade drygt 25000 kr

men nu vet jag på ett ungefär vad jag ska titta på

• Rosen2011

Jag gifter mig dryga året efter dig TS och jag kan inte heller tänka på annat
    än bröllop för tillfället, haha.

• Maxiander

Fryser och Vi3, TACK{#lang_emotions_flower}

Till slut, efter mycket om och men är detta med barfritt löst, vi kommer att ha vår barnfria fest och de vuxna i familjen kommer på denna och firar oss. Att det ska behvara vara så mycket ångest inblandat i något så otroligt roligt som bröllop?!?! Blir lite ledsen men nu ska vi vara glada för nu blir det som vi vill! Känns konstig, jag är ingen person som i vanliga fall orkar bråka, kan erkänn att jag gav mig flera gånger i tankarna men kärleken, mina vänner och BT fick mig att tycka att det var viktigt att faktiskt stå upp för det man tyckte och nu är jag glad för det. Även om det är extremt jobbigt att det blev ett litet bråk om det...

105 dagar kvar idag... tick tack..

Extra lycklig, fyller år idag och min kärlek hade ordnat med frukost på sängen och så fick jag underbara örhängen som jag för ett och ett halvt år sedan sa att ja verkligen tyckte om som han kom ihåg! Helt extra kär!!!

Nästa vecka ska vi fotas för inbjudningarna och allt börjar kännas 'wow, jag ska verkligen gifta mig på riktigt!' Underbart!

Hur är allt med er? Något nytt om svärföräldrar eller några roliga nyheter {#lang_emotions_laughing}

www.maxiander.se

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??