• Dolly84

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

Jag gifter mig den 24 juli, alltså om ett halvår. Gör inget annat än tänker och planerar bröllop, vilket är sååå kul! Men det är svårt att fokusera på skola, jobb och allt annat som hör till vardagen... Någon annan som är likadan? Hur kommer det då bli efter bröllopet, tomt?! :P

• Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??
  • fryser

haha det är nog bara min ring som ändrar pris,-) hade en deal med Mb att varje gång jag inet är nöjd med nåt beslut han tar eller att jag blir arg på honom..tex inte missat att uppvakta mig på nån speciell dag så stiger priset på vigselringen med en 1000 lapp o för varje gång han gör nåt extra bra eller gullig så sänker jag den ett skämt oss emellan o nu är den uppe i 45 o jag har för mig att den började på 25000 o varit upp i 55000 o vänt

ang resa.. vi sover på hotell i gbg o på sön flyger vi till rom o stannar där o är heeeelt barnlediga fram till tor..

• Troll10

Maxiander,
    Vi gifter oss i början av juli men åker iväg först en vecka i september. Detta av flera anledningar. Vi tror att vi vill njuta av bröllopet och smälta det på hemmaplan direkt efter, i stället för att uppleva massa mer på en gång. Vi vill också ha något att se fram emot även efter bröllopet, så att allt inte är över på en gång. Dessutom har mitt pass gått ut, så namnändringen behöver hinna gå igenom så jag kan skaffa ett nytt :)

• fryser

skönt att du har fått en bra barnmorska..
    haft en bra dag idag?

Vi 3 skrev 2010-04-13 20:31:37 följande:

fryser: Ja vi har önskat oss pengar till hem / resa. Farmor o farfar har redan skickat sina pengar, både till våra födelsedagar (M fyller i juli...) och E´s dopdag. Är också sjukt seg, men tänkte försöka spana in nya serien på 4:an om jag orkar.Var på inskrivning hos barnmorskan idag. KANON känns det! Så glad över en bra barnmorska!
  • Vi 3

Fryser: Idag har varit en bra dag. Borde ha städat mer än jag gjort men det får jag väl ta igen imorgon.. Kommer folk hit på kvällen så det måste göras..

Själv? Och ni andra?

• fryser

åå det som är såå tråkigt jag storstädae igår o idag har mina ungar o andras ungar sprungit in o ut barfota;-(
    men skönt att dagen vart bra,härligt att även du kan få ha bra dagar

• Vi 3

Haha, ja jag orkar inte låta svärfar förstöra för mkt. Ska få den den lill* i magen på måndag. Myyyyyys! Bara hoppas att den där inne mår bra.

Åh barfota barn! Det är sommar det!

• fryser

mm studsmattan har kommit upp nu är dte bara poolen som ska göras iordning men det är liite för tidigt för det..visst är dte härligt emd barfota barn om de håller sig ute men min aska springa in o ut o i sommras hade jag mer gräs inne än ute känndes det som
    saknar den där känslan av att ha en liten som växer i magen men som tur är så går den känslan över oxå tror att den kommer att bli starkare när bröllopet o så är över..får se

• Maxiander
    Troll10 skrev 2010-04-14 15:43:13 följande:
    Maxiander,Vi gifter oss i början av juli men åker iväg först en vecka i september. Detta av flera anledningar. Vi tror att vi vill njuta av bröllopet och smälta det på hemmaplan direkt efter, i stället för att uppleva massa mer på en gång. Vi vill också ha något att se fram emot även efter bröllopet, så att allt inte är över på en gång. Dessutom har mitt pass gått ut, så namnändringen behöver hinna gå igenom så jag kan skaffa ett nytt :)
    Ja låter smart!

Vi tänkte åka på en längre smekmånad över jul och nyår lite av samma anledning. Nått riktigt trevligt kvar att se fram mot! Plus att vi verkligen inte gillar att vara kvar i kalla sverige hela långa vintern. Och känns som det är sådan lyx vi verkligen kan passa på att göra tillsammans innan, förhoppningsvis, graviditeter och barn kommer in i bilden :)

Nu har vi bara hunden som behöver hundvakt men de är lätt fixat.

Ha en underbar kväll alla fin!

Nattinatt!

www.maxiander.se/
  • fryser

halloo allihopa.... äntligen fre o kanske ännu mer bröllopsplanering i helgen
    VI3...var det i helgen det skulla vara kalas?? isåfall lycka till

• Maxiander

Vi har bestämt oss för blommor nu! Blir www.emiflora.se/foretagindex.htm

Supertrevlig och go tjej som är fantastisk med blommor!
    Hon ställde ut på Skansens mässa så det var där vi kom i kontakt med henne. Så himla glad, blommorna är bland de absolut viktigaste för mig och känns så skönt med någon som kan sin sak och förstår precis hur vi menar! Sen underlättar det ju att hon är världens trevligaste också! Hon fixar allt till oss, både dekoration och buketter mm Perfekt!

Trevlig helg på er!
    www.maxiander.se/

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??