• Dolly84

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

Jag gifter mig den 24 juli, alltså om ett halvår. Gör inget annat än tänker och planerar bröllop, vilket är sååå kul! Men det är svårt att fokusera på skola, jobb och allt annat som hör till vardagen... Någon annan som är likadan? Hur kommer det då bli efter bröllopet, tomt?! :P

• Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??
  • Vi 3

fryser: Åh du lever! Tänkte på dig igår kväll.

Vad sa mamma och syster om klänningen då??

• empa83

idag ska jag beställa min ring!!!! i väldigt god tid, bröllopet är ju 14/8.... men vill veta att allt blir bra och att man har tid att ändra om det skulle behövas.

• Vi 3

Haha, min är redan graverad o klar. Gifter oss 3/7.

• empa83

hahaha gött att det inte bara är jag som inte har tålamod;) Fast det var stängt idag så jag får göra det imorgon...

• fryser

hallooo.
    empa83 ,,,klart man ska vara ute i god tid
    vi3.. de tyckte jätte mycket om klänningen, eller så sägerd e så för de inte vågar annat
    jag har såå delade kännslor om klänningen..vet inte hur jag ska förklara..jag är knäpp
    igår hade vi en kanon härlig dag.. ååååååå vilka ringar det finns.. jag höll på att springa ut med en ring på
    vi har en favorit men mb kom med en annan ide som liknade favoriten,
    det slutade med att vi har bokat tid hos deras designer..
    jag tror även att jag såg en ring som din..den var inte billg
    åt på mysig restaurang o möööööös o sen blev det för mycket party så att lilla jag har legat i fosterställning till 12 tiden idag;-(

haft en bra helg?

• Vi 3

empan: Haha, men hittar man den man ska ha så gör man ju..

fryser: Lite bakis?

Min ring vad nog vad som anses billig, 3100 Men har sett liknande för MKT mer. Helt galet.

Vad hände med bilden på klänningen egentligen??

Helgen här har varit rätt ensam.. BM har varit på hockey och bandy så det har bara varit vi tjejer större delen.

• fryser

vi3.. ja då har jag fel för den jag såg kostade 45000
    jag ska dit snart igen o fota med den på o då kan jag passa på att maila en bild till dig.
    mm bakis är förnamnet
    aha en tjej helg..snart är det helg igen o då myser vi i sthlm yeeeee

• Vi 3

fryser: Oh herre j*vlar!!! Men hur mkt är ni uppe i gällande ring nu?

Usch jag har en liten underliggande konflikt med min mor, och jag har ingen lust att ta upp och reda ut det då det skulle ta för mkt energi just nu. Är lite orolig för att det kan komma att påverka dagen D, men men.. Pratat med min kära bror om det hela och det har hjälpt lite.

JAAA, bild!!

• fryser

vi3.. hahaha jag enligt mig så är den uppe i 55000 fast han var nykter o körde igår så jag kan sänka den till 52000 men det är ju vad jag säger..hahaha
    uu aldrig kul att vara oense med mammsen. tyvär så fattar de lite trögt ibland
    tur att du har broder att prata med..
    är nte så stressad med att ta bild eftersom jag ska träffa frisören i maj

• Vi 3

fryser: Har börjat boka in konsultationer nu.. Det värsta är att jag är så sjuuuuukt otålig. I slutet av april är det klänningsprovning, början på maj smink och hårkonsultation. 2 veckor innan vigseln är det möte med fotografen.

Har börjat planera musiklistan nu.. Jag vill fixa allt nu så jag kan slappna av sen.

Haha, och vad säger BM för summa?

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??