• Dolly84

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

Jag gifter mig den 24 juli, alltså om ett halvår. Gör inget annat än tänker och planerar bröllop, vilket är sååå kul! Men det är svårt att fokusera på skola, jobb och allt annat som hör till vardagen... Någon annan som är likadan? Hur kommer det då bli efter bröllopet, tomt?! :P

• Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??
  • fryser

stackare.. fy vilken mardröm. hur länge är det kvar till ni ska gifta er. kanske inte långt kvar o då är det nog ganska vanligt kan jag tänka mig att drömma sånt..usch..

Senilia skrev 2010-03-18 07:25:53 följande:
    Nu har det gått så långt att jag drömmer om bröllop - och allt går fel. det var fel kyrka, fel musik, jag hade inte min bolero, inte mina handskar, mannen såg bara rädd ut, ingen lyssnade på mig och allt var bara fel. konstigt att man är trött idag?
  • Vi 3

fryser: Åh va roligt. Måste säga att jag tycker du är sååå modig som vågar vaxa dig.. Du får berätta hur det var sen. Skönt med en "egendag". BM har insett att det inte funkar att han är borta 4 kvällar förutom vanliga jobbet, så han har tackat nej till jobb. Han var lite ledsen över det, men det var nog för det bästa. Dottern är inte liten hur länge som helst.

Jag håller också på att funderar på skor. Jag hade ju tänkt att köpa skor från samma ställe som klänningen, men hon verkar inte ha nga skor alls i mina stil. Verkar som de flesta bröllopsskor är spetsiga och det vill jag inte ha, eller med öppen tå. Nu funderar jag på att köpa skor från Matildas fest, har ett par där som jag tycker är sååå snygga, men jag vill kunna ha dem efter också..

• fryser

ursäkta mitt språk..FFFAAANN. de ringde nu ang vaxning av ben o de har dubbelbokat så jag fick ta bort min tid.. blir så trött. igår skulle jag har varit på manikyr o de ringde för att hon var sjuk. det är inte meningen att jag ska få göra nåt för att at hand om mig själv.. får springa runt hårig då
    men gud nåde de om de avbokar den brasilianska imorgon..för nu har jag förbrett mig mentalt...uuuu inte våran månad här hemma..blääää.
    ok så han ska inte göra karier nu . nä den tiden de är små rinner ju ut så fort. ja jag håller med dig. varför alla brudskor sånna i brudbutikerna. jag pratade precis med en av min atärnoro som tur var så bromsade hon mig på att beställa skor från asos som jag var när på att beställa. vi sk aju till london i maj o hittar jag inget där då har jag ju fortfarnde gott om tid att göra dte här hemma. tur att hon ringde ibland är jag duktig på att förhasta mig

• Vi 3

fryser: Men gör det inte svinont?? Visserligen bara vaxat mig själv, men fy fasiken, det gör jag inte om.

Jag brukar inte vara velig, men jesus det här bröllopsbesluten gör att jag velar ngt helt sjukt. Kan inte ta ett enda beslut. *suck*

• fryser

vi3..
    jag har vaxat mig så länge jag kan minnas så att det gör inte så ont längre. men kommer inte åt på baksidan lår så det måste jag ta på salong då min mamma inte bor så nära längre;-( men den brasilianska får vi se om jag överlever. har aldrig gjort det o tanken är att jag ska testa så att jag vet vad jag gör inför bröllopet sen som tur är så är min ena t'rna med imorgon o ska oxå testa detta så vi kan ha ont tillsammans sen
    ja velig är bara förnamnet.. men dte är ju bara för att man är så rädd för att ta fel beslut.

• Vi 3

fryser: Som sagt, du är MODIG! Ni får hålla varann i handen..

Jag som sa att jag skulle ha en städdag så BM kunde bli lite glad när han kommer hem... Vad har hänt hitills? En tvättmaskin.... Får dra igång när fröken vaknar...

• fryser

vi3.. m det får bli så..
    haha ja det är ju jätte lätt att fastna här o en massa andra bröllops sidor med underkjolar o allt vad man nu behöver. jag väntar på att lilleman ska plocka i sitt rum så har jag lovat att vi ska åka o fika sen. får se när han är klar

• Vi 3

fryser: Haha, synd att jag inte kan använda den...

Usch det går inte i många knop här idag...

• fryser

vi3..hehe. för 10 min sen kom han o sa att det var sååååå orättvist att han alltid ska behöva städa.. jag tittade på honom o sa.. ja jag håller med dig ..jag tycker oxå att det är orättvist att jag alltid får tvätta alla våra kläder,hänga upp de,vika de o sen lägga in de i garderoberna,damsuga hela huset o moppa,handla mat o alltid vara den som lagar det..han tittade på mig o gick tillbaka till sitt rum hahaha.
    men det verkar som att det blir fika snart..maggnus uggla på hans sterio..haha det är livat här kan jag lova o lill sessan kommer o tiger en russin i taget o vi lyssnar på beoncey

• fryser

varning:::kidnappnig av tråd är påbörjad

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??