• Dolly84

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

Jag gifter mig den 24 juli, alltså om ett halvår. Gör inget annat än tänker och planerar bröllop, vilket är sååå kul! Men det är svårt att fokusera på skola, jobb och allt annat som hör till vardagen... Någon annan som är likadan? Hur kommer det då bli efter bröllopet, tomt?! :P

• Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??
  • fryser

varelse.. jag gillar din inställning.. ska absolut kolla min lott imorgon o jag LOVA att om det blir miljonvinst så ska jag absolut bju på en middag på en fancy restaurang haha kanske till o med skumpa..hehe

• Vi 3

fryser: Hon är 7 mån gammal, så vi myser hemma Hon har fått dagisplats till augusti (13 mån då), jag kan inte förstå att min BEBIS ska bli så stor att hon går på dagis.. Hur stor är din lilla?

Just nu sitter jag och är (riktigt) äckligt nöjd över mig själv, vägde mig imorse, - 1,3 kg från förra veckan. Nu jäklar...

• fryser

vi3.. m visst går tiden fort.skrämmande.har en prins på snart 7 o våran lilla sessa är snart 1 1/5 år.
    ååå vad härligt att din våg rör sig. jag har stått nästan stilla i typ 2 v men jag har varit jätte onyttig på helgerna.
    du får unna dig en underbar promenad i solen nu när vågen vart så snäll
    vad gör du för att tappa vikt?

• Vi 3

Fryser: Precis inkommen från en promis i 2,15 timmar. (effektiv tid dvs i träningszonen 1,15) Vad jag gör? Promis med pulsklocka, ska försöka få in 3 riktigt långa i veckan som minst. Försöker styrketräna 1-2 ggr i veckan, då framför TVn här hemma.
    Sen har jag kapat godis och cola, visserligen blir det alltid liiite fusk med choklad men det är iaf inte i närheten av vad jag åt förut. Förut drack jag istort sett bara cola, så bara den gör nog mkt.
    Men pulsklocka tycker jag är kanon! Då vet man när man behöver bli mer effektiv och att man faktiskt får ut ngt av promenaden. Min / BM´s räknar kalorier oxå, den kan lura mig totalt men det känns bra att se att det händer ngt.

• fryser

vi3.. en puklsklocka..det vet jag inte om jag har hört talas om. hade behövt en sån på mina promenader. jag försöker att vara på gymmet o styrketräna efter ett chama jag har 3 gånger i v men jag behöver o vill ut o promenera nu när solen har börjat o kika fram, har aldrig druckit dricka så men choklad är min bov. o i lör så blev det även några glas rödvin så de ska jag försöka träna bort imorgon vart hittar man en sån klocka?

• Vi 3

BM köpte vår på Stadium, de kostar runt 800-1000 kr dessvärre.. Men för min del är det värt det iom att det faktiskt händer ngt..

• fryser

vi3..vi har inte stadium men teamsportia.. ska absolut kolla upp det. klart att det är värt det om det hjälper. just hälsa tycker jag att man ska unna sig. jag anlitade en personlig tränare.först o främst för att jag hade felbelastat min rygg undergraviditeten o även under de 6 första mån med lillan. efter att jag blev bättre i ryggen så gjorde hon ett chema för viktminskning o den har funkat bra o jag mår jätte bra i bådde ryggen o resten av kroppen. problemet är att hon först var sjuk nu när vi skulle ha träffats för 2 v sen o sen har hon haft fullt i sin kalender. så jag väntar på att träffa. men de pengarna jag har lagt på henne ör helt klart värda det.

• fryser

scarborough81 .. läste i en annan trådhär på bt ang tårta.. det var nån som rekomenderade eller själva skulle ha chokladbotten,första lagret med hallonmousse o andra med limemousse.. o den ska vi köra på så fort vi hittar en som kan baka våran tårta

• Vi 3

fryser: Skönt att det är bättre!! BM börjar jobba på SATS idag, men nu som träningsvägledare. Siktet är PT så han försöker pusha mig..

• fryser

vi3.. oj vad lycksigt vi har sportlife o den behöver de verkligen bygga ut. det är föör mycket folk på gymmet på ef som tur är så kan jag ibland träna dag tid då det är mindre folk.
    din blivande får puscha dig o sen får du puscha mig

ALLA... har ni tänkt på hur det kommer att bli när allt runt bröllopet lagt sig? kanske inte sitta här o hänga jämt, eller inte ha en massa goda tårtbilder att titta på.. oj ingen rolig tanke

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??