@Vi 3: Om min BM hade fått ett sådant "anfall" som du beskriver, så hade det nog slutat med att jag också skrattat utan att veta varför. Sen hade jag nog frågat efteråt, för annars hade jag bara gått och undrat...
@fryser: Jag googlade lite lätt på "Victorias secret +London" och tyvärr verkar det som om de bara har affärer i USA och någon enstaka i Canada. :-S Det går ju att beställa online, men å andra sidan är ju det inte så kul för då har man ju ingen aning om hur de sitter när de väl kommer hem. Det är ju stor skillnad på bh och bh, så att säga.
Jag sa precis till BM igår att om jag var riktigt rik så skulle jag köpa oss ett eget hus med inbyggt gym, personlig tränare och en kock som både tog hand om matlagning, disk och städning av köket. -skrattar-
Lycka till med kockletandet!! Vi kommer att ha tvårätters. Till förrätt funderar vi på att köra vitlöksbröd (för det älskar vi båda två) och till varmrätt blir det något kött, helst något viltkött, med nån form av potatis och sås. Inget jättefancy, men det vill vi inte ha heller, för det vore inte riktigt "vi", om man säger.