• Dolly84

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

Jag gifter mig den 24 juli, alltså om ett halvår. Gör inget annat än tänker och planerar bröllop, vilket är sååå kul! Men det är svårt att fokusera på skola, jobb och allt annat som hör till vardagen... Någon annan som är likadan? Hur kommer det då bli efter bröllopet, tomt?! :P

• Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??
  • Vi 3

@scarborough: Hehe, du är lite rolig. Fast jag förstår dig. Den tjejen som ska göra mitt hår o smink kommer göra en konsultation innan, så då bestämmer ju hur jag ska se ut on the big day. Hon gjorde även svägerskans smink o hår på deras bröllop så jag vet att hon är KANON. Vad det gäller ffa mascaran så använder du din egna. Vet att svägerskan köpte en del smink innan så det kanske bara används eget smink, I don´t know..

• Maxiander
    scarborough81 skrev 2010-02-26 11:46:38 följande:
    Hur lär man sig att kunna prioriterar annat?Det här är hur mycket jag tänker på bröllop dagligen och nattetid.. brollopstorget.se/Bloggar-3-49/b2605.html
    Vi försöker göra massa roliga saker ihop så man har många gemensamma intressen :) Spelar squash mm och så startade våren blogg tillsammans när vi varit förlovade nästan en månad. Första månaden pratade vi bara bröllop med varandra och det är ju inte särskilt utvecklande...

www.maxiander.se/
  • Vi 3

@Maxiander: Hur har ni tänkt ert bröllop? När är det dags?

• scarborough81

är det värt att betala 900sek för hår och smink?

• Vi 3

@scarborough: Jag kommer betala 2250, o det verkar vara billigt här..

• Dolly84
    scarborough81 skrev 2010-02-26 12:03:58 följande:
    är det värt att betala 900sek för hår och smink?
    Ja absolut! Det är mycket billigare än vad det brukar kosta, men det beror ju på om de är duktiga också såklart :)
  • scarborough81

Vi 3 skrev 2010-02-26 12:15:44 följande:

@scarborough: Jag kommer betala 2250, o det verkar vara billigt här..
    Vart bor du?
  • Vi 3
    scarborough81 skrev 2010-02-26 12:17:42 följande:
    Vi 3 skrev 2010-02-26 12:15:44 följande:
    Vart bor du?
    Lite utanför Sthlm
  • fryser

mm hahaha..det hade sett ut..kanske första gången i världshistorien där en brud går i pyjamas jag trodde helt enkelt att jag skulle hitta nåt finare.tog ett kort på mig själv i klänningen men den var jätte dålig. men jag var där i tis o provade den igen(o så har jag passat på o provat lite till andra klänningar mellan)
    o det var min klänning..kan inte hitta finare eller till bättre pris o så köpte jag tiara,halsband o armband..yeeee

varelse skrev 2010-02-25 07:59:08 följande:
    @Vi 3: Bra kämpat!! Förstår att du är jättenöjd, det skulle jag med varit! Synd att du fortf är sjuk dock. Hoppas du blir frisk snart, så du slipper spendera dagarna i sängen. Det är trots allt inte så väldigt kul, om man inte gör det av eget fritt val förstås. @fryser: -kan inte låta bli att skratta när hon får bilden av en brud i pyjamas- Vad var det som gjorde att du tvekade över klänningen du ändå betalade handpenning på? Tog du något kort på dig själv i den, så du kan kika igen och fundera? Skitsvårt med klänningar. Jag ska ut och prova i maj med mina tjejkompisar och se om den modell jag fastnat för på nätet passar mig i verkligheten också. Hihi.
Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??