mm hahaha..det hade sett ut..kanske första gången i världshistorien där en brud går i pyjamas jag trodde helt enkelt att jag skulle hitta nåt finare.tog ett kort på mig själv i klänningen men den var jätte dålig. men jag var där i tis o provade den igen(o så har jag passat på o provat lite till andra klänningar mellan)
o det var min klänning..kan inte hitta finare eller till bättre pris o så köpte jag tiara,halsband o armband..yeeee
varelse skrev 2010-02-25 07:59:08 följande:
@Vi 3: Bra kämpat!! Förstår att du är jättenöjd, det skulle jag med varit! Synd att du fortf är sjuk dock. Hoppas du blir frisk snart, så du slipper spendera dagarna i sängen. Det är trots allt inte så väldigt kul, om man inte gör det av eget fritt val förstås. @fryser: -kan inte låta bli att skratta när hon får bilden av en brud i pyjamas- Vad var det som gjorde att du tvekade över klänningen du ändå betalade handpenning på? Tog du något kort på dig själv i den, så du kan kika igen och fundera? Skitsvårt med klänningar. Jag ska ut och prova i maj med mina tjejkompisar och se om den modell jag fastnat för på nätet passar mig i verkligheten också. Hihi.