• Dolly84

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

Jag gifter mig den 24 juli, alltså om ett halvår. Gör inget annat än tänker och planerar bröllop, vilket är sååå kul! Men det är svårt att fokusera på skola, jobb och allt annat som hör till vardagen... Någon annan som är likadan? Hur kommer det då bli efter bröllopet, tomt?! :P

• Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??
  • scarborough81

@ Andreas flicka.... Lycka till om du tror att det lugnar ner sig efter att ha hittat din klänning. lol jag blev bara värre efter att jag hittat den. Det var då allting kändes på riktigt och hela planeringen och surfandet tog fart. :D

• Fjosok

Har sällan haft nått annat i tanken, trots att jag aldrig komemr gifta mig själv.

Smaka på den

• Maxiander

Jag var så första en och en halv månaden efter frieriet, sen tröttnade jag lite på att det var det enda folk runtomkring mig pratade om med mig... Nu tänker jag inte alls lika mycket på det, eller jo på själva giftermålet, att jag ska bli FRU, det dagdrömmer jag om hela tiden, men själva bröllopsfesten och klänning och kyrka och allt sånt är jag nästan lite trött på att tänka på dygnet runt. Det har sina stunder men njae... tänker nog mer på smekmånaden :) och på hur fantastiskt kär jag är och att det är underbart att vara förlovad :)

www.maxiander.se/

• Vi 3

@Maxiander: Jag har varit förlovad så "länge" att det blivit vardag. En mkt trevlig vardag dock. Här ligger det mesta still nu, här förbereds renovering ist.

Inte så mkt kvar att göra än att invänta svar, träffa vf, beställa klänningen i april, gå ned lite till

• Andreas flicka

@Vi3 och scarborough81

Det kändes ju mycket lugnande haha! det blir alltså värre... jaja, inte läge att löneförhandla alltså...

Vad är det för klänning? Finns den i galleriet?

Jo vi har bokat fotograf, tur att du nämnde det, för handpenningen ska vara betald den 3 mars och den har jag nog glömt att lägga in på internetbanken.

Jag tittar på massor av klänningar ska jag säga. Vissa märken finns inte i Sverige ö.h.t. men visst kan man drömma.

Kan lägga upp de jag gillar i galleriet. En het kandidat är en garamaj klänning "Ganriette" finns på sidan 2 på garamaj.se längst ner i mitten.(den går dessvärre inte att spara i datorn)

• Vi 3

@Andreas flicka: Japp finns i galleriet. Bild på mig i klänningen kommer nog efter jag gått ned resterande mammakilon (+ lite till) och fått min skärddarsydda.

Lägg gärna upp bilder, alltid kul att titta! Ska spana in klänningen på Garamaj!

• Vi 3

@Andreas flicka: Den var ju JÄTTEFIN!!!!

• Andreas flicka

@Vi3

Tycker du! vad kul. Ja den är en het kandidat. Om du tittar i mitt galleri så finns där en bolero som jag hittat på etsy.com. Min plan just nu är att låta sy upp en sådan bolero men med en riktig puffärm istället för den ärm som är nu. Har kontaktat den som syr boleron och fått ett pris. Nu återstår att se om jag ska ha Garamaj-klänningen eller inte.

• Andreas flicka

@Vi3

din klänning var väldigt vacker och elegant. Gillade att det händer något fram men att den ändå får behålla sitt stilrena uttryck.

Har du gått ner mycket?

• Vi 3

@Andreas flicka: Om man räknar efter förlossingen (7 mån sen) så 16 kg. Vill gå ned 7 till, hade lite överskott innan

Tack Ska inte ha ngt släp dock, ska vara ute så det blir nog mest söndrigt...

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??