• Dolly84

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

Jag gifter mig den 24 juli, alltså om ett halvår. Gör inget annat än tänker och planerar bröllop, vilket är sååå kul! Men det är svårt att fokusera på skola, jobb och allt annat som hör till vardagen... Någon annan som är likadan? Hur kommer det då bli efter bröllopet, tomt?! :P

• Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??
  • fryser

ja det ska finnas en återförsäljare i uddevalla.
    CeKe. jag ska absolut skicka ett mail o även prova att ringa henne igen i uddevalla. tack för tipset.
    Ingen som har beställt därifrån??

• cape79

Vi 3 skrev 2010-02-14 18:44:42 följande:

Hej på er!Hoppas ni haft en bra helg!Har varit på brudmix.se (inte att blanda ihop med brudix.se) idag. Vilken tjej! Supertrevlig och servieminded. Inget köptvång var det heller. O ja, jag har hittat min klänning. Nu är jag ÄNNU mer otålig.. Ska måttbeställas i april.. Jag vill NU!
    Vad spännande

Jag har tiitat på deras hemsida och nu undrar jag var finns de?

Det finns en jättefin klänning som jag skulle vilja prova
  • JollyO

Är det någon av er som alltid hänger här som kan ge mig en bra länk till hemsida med trevliga menyförslag. Gärna några med fisk/skaldjur. Det behöver inte vara recept till.

• FruAugusti

Oj då... på lördag ska jag bjuda ut min sambo, o där ska jag fria =) Jag börjar känna mig lite nervös nu, men kors! Jag vill så gärna bli FRU nu =) O jag vill säga till alla jag känner att vi ska gifta oss! men tänkte att vi skulle överraska alla med inbjudan i maj. För det kan väl inte va för tidigt??? Eller kan jag göra det nu?? Haha!

• ThereseStefan

FruAugusti: Vi ska också skicka ut våra inbjudningar snart. Vi tänkte gifta oss runt påsk och ha festen 1 maj. Vigningen sker i hemlighet.

• KatjaB
    MochA skrev 2010-02-12 10:23:24 följande:
    Jag tror att det är bra att tänka på annat än bröllopet!Tänk på Sex and the City-filmen, hur kul är det för de blivande männen när allt bara handlar om brudens klänning, dekoration och andra människor. Det ska ju handla om kärleken :)maxiander.blogspot.com/
    Klart man ska tänka på annat också, och förhoppningsvis är väl brudgummen också med och planerar :)
    För min del är det så också att det blir lite utav ett projekt, för nu har jag möjlighet att använda alla mina kreativa sidor och göra sånt jag är bra på. Jag jobbar som säljare, så det är ju inte direkt så att den estetiska ådran sprudlar på jobbet.
    Självklart handlar det om kärleken, och att vi vill fira med våra nära och kära och ha en underbar minnesvärd dag, sen att man kan lägga ner tid på att fundera över små detaljer, blommor och underhållning är bara ett plus. Det är ju så himla roligt! Vi glömmer ju inte bort varandra under resan gång även fast det blir mycket bröllopsplanerande också
  • xericax

Jag hör nog hit jag också...det är ca ett halvår kvar till bröllopet, och jag har för tillfället ganska svårt att koncentrera mig på något annat.

Vi började visserligen planera bröllopet först efter jul, så vi har ju inte hållt på så länge, kanske det blir "bättre" också då man får de största bitarna på plats. Men jag är en person som jämt vill bli klar med allt i god tid, så det inte blir en massa i sista minuten planering...

Då hjälper det ju inte direkt att jag sitter vid datorn hela dagarna på jobbet, och kan när som helst surfa och kolla lite blommor/ringar/klänningar/hår/manchesterknappar/kostymer... Jag hinner ju med allt jag ska ha gjort på jobbet, men får jag lite extra tid så är jag snabbt på BT eller google :)

• Dolly84

Jag hittade min klänning i lördags! Eller hittade och hittade... jag provade den för ett år sedan och hoppades att den skulle vara kvar, vilket den var. Och har man tänkt på en klänning i ett år, så är det nog rätt va? ;) Så nu är den min! Är så glad. Nu vill jag gifta mig så snart som möjligt, helst idag :) Snart fem månader kvar...

• Vi 3
    Dolly84 skrev 2010-02-15 09:22:03 följande:
    Jag hittade min klänning i lördags! Eller hittade och hittade... jag provade den för ett år sedan och hoppades att den skulle vara kvar, vilket den var. Och har man tänkt på en klänning i ett år, så är det nog rätt va? ;) Så nu är den min! Är så glad. Nu vill jag gifta mig så snart som möjligt, helst idag :) Snart fem månader kvar...
    Åh va roligt!! Bild? ska lägga upp en bild på "min" klänning sen, dock inte på mig. Har lite mammakilon att bli av med först....
  • Vi 3

Lagt upp bild nu om ni vill kika dock kommer min vara i ivory.

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??