• Dolly84

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

Jag gifter mig den 24 juli, alltså om ett halvår. Gör inget annat än tänker och planerar bröllop, vilket är sååå kul! Men det är svårt att fokusera på skola, jobb och allt annat som hör till vardagen... Någon annan som är likadan? Hur kommer det då bli efter bröllopet, tomt?! :P

• Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??
  • empa83

Det sjuka är ju att vi redan är gifta.... men bara borgligt utomlands, så det jag planerar är ju egentligen en väldigt stor fest som involverar diamanter och en lång vit klänning;) Men fy vilken press, jag ändrar mig ju helatiden också, om allt! hur håller man fast utan att ångra sig? har inte problem med beslutsångest annars....

• KatjaB

sällar mig till gänget här inne
    Känner mig inte direkt stressad för jag tycker att allt det här är kul, men oj vad lätt det är att fastna med bröllopsrelaterade saker, vara inne på bt för jämnan. Häromdagen satt jag och fixade med våra favoraskar såhär ett halvår innan (tidigt jag vet) o lyckades superlimma ihop två fingrar

• JollyO

Jag skriver upp mig på listan över fallna! Eller jag har inte några problem med det, men min fästman tycker att jag har det. Han påstår att skolan blir lidande, kan inte förstååå vad han menar

• Megi

Vilken bra tråd! Ända sen vi förlovade oss, sep 2008 har det varit bröllop-praat el tjaaat haha! Först var det planerat att vi skulle gifta oss i maj 2009 men köpte en lägenhet ist hihi.. Även nu när klänningen, ringarna, inbjudningskorten(skickas imån) är klara så är det massa småsaker kvar att fixa. Gifter oss 22 maj 2010 =) Lääängtar!!

ooo det är ju vääääldigt snart....

• miaik

Jag skriver också upp mig på listan, men som några har nämnt innan så känner jag att ju mer jag läser om allt man skulle kunna göra(överdåd) desto mer säker blir jag på att vi har gjort rätt som åker till Thailand och gifter oss. Litet bröllop för närmsta familjen. Bra pris på hela dagen plus att vi verkligen fyndad våra kläder.

Vi gifter oss 18 juni, så snart är det dags att skicka in hindersprövning och namnändring.. wiiiii!

Tur att BT finns så att man inte behöver tjata hål i huvudet på vänner och älskling :)

• MaddeåMats

Ha ha ha! Jag smyger t.o.m med hur mycket jag loggar in här!
    Är helt besatt, men tycker bara det är så himmla kul att ha något roligt att fokusera på i kylan och mörkret!
    Jag har ju trots allt ca 490 dagar kvar, JUPP, du läste rätt, 490 dagar kvar! (knasboll-Madde-jag-vet)

• Niini
    MaddeåMats skrev 2010-02-08 19:15:22 följande:
    Ha ha ha! Jag smyger t.o.m med hur mycket jag loggar in här! Är helt besatt, men tycker bara det är så himmla kul att ha något roligt att fokusera på i kylan och mörkret! Jag har ju trots allt ca 490 dagar kvar, JUPP, du läste rätt, 490 dagar kvar! (knasboll-Madde-jag-vet)
    Själv loggar jag in när jag kommer hem/stiger upp och är inloggad hela dagen (a). 466 dagar för oss :D
  • JollyO

Sitter inne här och kollar för hundrade gången idag. Hemtentan är inte färdig än, men ändå ska jag bara kolla om det hänt något här :) Sen finns ju Facebook och Blocket och mängder med klänningssidor om man vill slarva bort sitt liv på annat än BT!

• suzem

jag gifter mig oxå 24/7 och kan inte tänka på något annat... jag vill börja laga mat o göra tårtorna redan nu!!!

• Mela86

Haha, ja jag är likadan här. Jag har inte friat till min sambo än men ska göra det dagen innan han fyller på en resaturang =) Men jag kollar diskret på klänning, ringar o så. O har redan funderat på vad vi ska äta o så =) Vi ska gifta (hade jag tänkt om han säger ja) den 21 aug!
    Men klänning har jag bestämt redan. Bara ringen kvar som är ett problem tycker jag då våra ringar har spår o e väldigt tunna =( Men som sagt.... Jag har tid =)

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??