Jag sällar mig till den här gruppen omedelbums. Jag andas bröllop nästan, känns det som.
Jag tvingar mig själv att tänka på annat i närheten av min M2B eftersom han anser att det är aaaalldeles för låååångt kvar för att börja planera. Vi gifter oss under andra halvan av 2011, så visst är det ett tag kvar, men jag resonerar som så att ju mer vi kan göra NU desto mindre har vi att göra SEN.
Jag försöker dock hålla truten i hans närhet eftersom jag inte vill "tjata ut" honom när han ännu inte är så superintresserad. Så jag har flyttat hit istället, till BT. Haha. Risken är att han inte kommer vara superintresserad sen heller (trots att det var han som friade) eftersom han inte anser att bröllopet i sig är lika viktigt eller stort som jag tycker... hihi.
Men som sagt, jag är i full gång redan. Vi har tillsammans bestämt vigselplats och bokat denna på vårt önskade datum, fastställt en preliminär gästlista och bestämt färgtema. Jag har tillfrågat mina tilltänkta brudtärnor som båda tackat ja. Sen har jag köpt skor (de var på limited edition, ok?! haha), kollat på brudklänningar (på nätet, ska ut och prova med kompisar om någon/några månader), börjat kika på tärnklänningar, börjat tillverka inbjudningskort (och här var M2B med och godkände designen och valde färg till bandet som är runt alla korten)...
Obsessed? Me?! Never!!