• Dolly84

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

Jag gifter mig den 24 juli, alltså om ett halvår. Gör inget annat än tänker och planerar bröllop, vilket är sååå kul! Men det är svårt att fokusera på skola, jobb och allt annat som hör till vardagen... Någon annan som är likadan? Hur kommer det då bli efter bröllopet, tomt?! :P

• Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??
  • FruAugusti

Oj, imorgon ska jag fria........

• Vi 3

FruAugusti: Hur ska du göra då??

• FruAugusti

Lämna son hos farmor, göra mig iordning där. Skicka sms till sambon att han ska möta mig utanför restaurangen.
    Be en kypare komma med ett kort efter maten, där har jag skrivit en text om han o mig. På baksidan ska jag skriva "vill du gifta dig med mig?" =)
    Jag hoppas det går bra.... Men e rädd att han säger nej pga av kostnader o skit... =(

• Vi 3

Åh jag ska hålla tummarna!!

Kan ju bara säga hur det funkade här hemma, vi hade redan planerat en stor fest till sommaren. Jag pratade LÖST om att det skulle vara kul att överraska med att gifta oss då. Där började väl gubbens maskineri gnissla igång Vi började räkna med vad det skulle kosta att "lägga till" bröllopsdelen. Vi kommer komma undan med cirka 35 000. (Mamma hjälper visserligen till med att betala en del av maten). Klänningen blir en Kina, passar även på att köpa skor och sjal därifrån. 2500 för det totalt. Sen har gubben redan sin kostym, så det är ny skjorta och slips. Ringar, tror det går på max 5000, men räknat med 5500. Det GÅR att komma undan billigt, beror ju på hur man vill ha det.

• Dolly84

Lycka till FruAugusti! Berätta gärna hur det gick sen

• scarborough81

Planerar något nytt för var dag.. alltid något nytt som dyker upp i huvudet ... Studerar.. eller är meningen att jag ska.... haha... Bröllopet tar uppmycket tid... men låter inte det ta upp för mycket... planerar mest när M2B är på jobb eller gym och sen går igenom med honom... den måste man ha mycket mys ch sånt... viktigt...

• scarborough81

Lycka till fruAugusti... håller tummarna.... Att bli fru Jacobsson är min största dröm uppfylld någonsin... 2;a blir när det kommer små Jacobssons... 5 Juni 2010 är det dags för oss....

• varelse

@ Vi 3: Jättevacker klänning! Med min kroppsform skulle jag inte kunna bära upp den dock, jag kommer ha en betydligt fluffigare kjol. Men den var verkligen vacker!

@FruAugusti: Hur gick det, hur gick det?! -håller tummen i spänd förväntan och hoppas att han såklart kommer svara JA-

@scarborough81: Känner igen mig. Plugga? Söka jobb? Njaaa... nödvändigt ont just nu jämfört med att sitta och drömma och planera och kika ut massor av grejer till bröllopet!

• Vi 3

@Varelse: Tack, gissa om jag ligger i hårdträning nu.. Blev lite chokladkaka igår och förrgår.. :-/

@FruAugusti: Ikväll gäller det..? Håller som sagt tummarna!

Sitter här hemma och tycker allmänt synd om mig / oss. Dottern på 7 månader är GENOMförkyld. Ögon och näsa tokrinner. Så hemskt att se henne så liten och klen..

• FruAugusti

Pga dåligt väder blir det inte so jag tänkt mig =( Klass 2 varning där vi bor... Ändå har vi varit ute o kört... Vi kunde inte ta oss till farmor o inte de ut heller. Men jag har planerat liknande hemma, så får se om jag vågar mig på det.
    Jag tror tom det blir knä....
    Jag uppdaterar =)

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??