• Dolly84

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

Jag gifter mig den 24 juli, alltså om ett halvår. Gör inget annat än tänker och planerar bröllop, vilket är sååå kul! Men det är svårt att fokusera på skola, jobb och allt annat som hör till vardagen... Någon annan som är likadan? Hur kommer det då bli efter bröllopet, tomt?! :P

• Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??
  • varelse

@Vi 3: Ingen fara på taket. Bara man håller koll så brukar det gå bra ändå! Man ska inte lägga för mycket skuld på sig själv för att man unnar sig lite ibland, det måste man få göra för att orka fortsätta kämpa. Så länge det inte blir någon vana, så att man äter varje dag eller i omåttliga mängder. Nu vet jag i och för sig inte hur långt du har kvar på dig att kämpa, men det mesta går med lite vilja och jävlar anamma! Heja dig!

Och hoppas verkligen att ni kryar på er snart! Förkylningar kan vara riktigt ihärdiga (och jobbiga).

@FruAugusti: Hur har det gått nudå? Jag är supernyfiken! Hoppas att det blev bra ändå och att du vågade, trots att det inte blev som du tänkt dig pga vädret.

• Vi 3

@FruAugusti: Hur har det gått??

@Varelse: Tack, PMS-monstret kom fram och gubben tänkte att choklad nog var bra i det läget Riktig invägning imorgon, men jag tjuvade och kollade idag. Nästan 1 kg, bara det inte ändrar sig till imorgon....

Nu har fröken smittat sina föräldrar, fy satan. 2 klena vuxna och en SKITpigg bebis istället.

• varelse

@Vi 3: Ah, jag förstår. Om du skulle gå upp 1kg till imorgon så garanterar jag att det beror på vätskebalansen. Oroa dig inte! Jag gör så gott jag kan för att komma neråt också. Totalt -5,1kg på 3 månader. Det går långsamt, men åtminstone åt rätt håll. Hehe.

Aaaw, tyyypiskt! -kan verkligen se det framför sig- Krya på er!

• Vi 3

@varelse: - 1 kg!! Jag är NÖÖÖÖJD! Och tyvärr skitsjuk, så nu åter till sängen.

• fryser

jag har fått tag på hon i uddevlla som skulle vara återförsäljare åt migezan men det visade sig att hon har slutat men hon hade andra märken.morilee o apera mm. hon har en butik í uddevalla o man fick gärna komma o prova. har dock inte vart där än.hittade en klänning i borås som jag betalade handpenning på men sen när jag kom he´m var jag inte lika säker på den.. jag har blitt helt kocko när dte gäller brudklänning..slutar nog med att jag ställer mig där i pyjamas...

• varelse

@Vi 3: Bra kämpat!! Förstår att du är jättenöjd, det skulle jag med varit! Synd att du fortf är sjuk dock. Hoppas du blir frisk snart, så du slipper spendera dagarna i sängen. Det är trots allt inte så väldigt kul, om man inte gör det av eget fritt val förstås.

@fryser: -kan inte låta bli att skratta när hon får bilden av en brud i pyjamas- Vad var det som gjorde att du tvekade över klänningen du ändå betalade handpenning på? Tog du något kort på dig själv i den, så du kan kika igen och fundera? Skitsvårt med klänningar. Jag ska ut och prova i maj med mina tjejkompisar och se om den modell jag fastnat för på nätet passar mig i verkligheten också. Hihi.

• tornedaling

en till här som bara har bröllop i skallen, men ljust nu tjorvar det bara med planeringen ni ska få veta mer så fort jag hinner uppdatera bloggen
    men först så ska min bästa kompis GOOGLE få sig ett besök

• varelse
    tornedaling skrev 2010-02-25 08:03:56 följande:
    en till här som bara har bröllop i skallen, men ljust nu tjorvar det bara med planeringen ni ska få veta mer så fort jag hinner uppdatera bloggen men först så ska min bästa kompis GOOGLE få sig ett besök
    Ser fram emot blogguppdatering! Och Google, det är verkligen en bästis att lita på.
  • tornedaling

nu är bloggen uppdaterad och det verkar röra på sig...........,

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??