• Dolly84

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

Jag gifter mig den 24 juli, alltså om ett halvår. Gör inget annat än tänker och planerar bröllop, vilket är sååå kul! Men det är svårt att fokusera på skola, jobb och allt annat som hör till vardagen... Någon annan som är likadan? Hur kommer det då bli efter bröllopet, tomt?! :P

• Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??
  • Maxiander

Vi 3 skrev 2010-02-26 12:01:44 följande:

@Maxiander: Hur har ni tänkt ert bröllop? När är det dags?
    Vi planerar att gifta oss 30 april 2011 i Stockholm. Vi velade jättemycket mellan utomlands och i Sverige och kan erkänn att utomlandsdrömmen finns kvar hos oss båda...
  • fryser

tyvär. vi håller det hemligt än så länge o så har min sambo inte sett den han ska inte se den förän den dagen. men lovar att sätta ut den efteråt..

Vi 3 skrev 2010-02-26 14:22:23 följande:

@fryser: Bild??
  • fryser

jo o så finns dte inga andra "färdiga" bilder att hämta från internet..de sa att den är så pass ny så den har inte ens kommit ut.. men lovar att sätta ut ett sånt om jag hittar det.

• Niini
    fryser skrev 2010-02-26 15:22:10 följande:
    jo o så finns dte inga andra "färdiga" bilder att hämta från internet..de sa att den är så pass ny så den har inte ens kommit ut.. men lovar att sätta ut ett sånt om jag hittar det.
    Lite som min :) Finns inga bilder alls på den eftersom den är ett provexemplar så det finns endast några få I VÄRLDEN! :D
  • Maxiander

Vi 3 skrev 2010-02-26 14:36:43 följande:

@Maxiander: Vad hindrar er?
    Vi får se... vi vill ha våran närmsta familj där och eventuellt någon/några vänner om de känner för det. Familjen känns viktig för mig. Visserligen har de redan sagt att de kommer vart än vi gifter oss, utom Japan (som jag drömmer om) men Min kärlek vill inte heller gifta sig i Japan så det blir det inget me hur som.
    Men sen vet jag att folk kommer att bli besvikna och det är väl det som tar emot... :(
  • fryser

hehe..nice.
    men jag skulle ju vilja ett kort på min klänning så att jag ändå kan visa den för er o veta vad ni tycker

Niini skrev 2010-02-26 15:24:05 följande:
    Lite som min :) Finns inga bilder alls på den eftersom den är ett provexemplar så det finns endast några få I VÄRLDEN! :D
  • Vi 3

@Maxiander: Vet vad du menar. Min mamma skulle nog halshugga mig om hon inte fick vara med Ni ska ju såklart göra det som känns rätt för er. Lite anpassningar får man ju göra, men huvudsaken är ändå att NI är nöjda med ER dag.

• scarborough81

Vi funderar på att "renew our wedding wows" i USA nästa år. Hade varit trevligt och gifta oss där, men hade kanske inte känns på "riktigt". Sen hade båda föräldrarparen inte gillat det. Det är deras enda son som gifter sig och jag är den äldsta dottern. Men som sagt nästa år och "renewing".

@Maxiander det är ju ett tips på vad ni kan göra, vet inte om det går i Japan. Men då kan du ju ha vigsel i Stockholm och sen åka utomlands och förnya bröllopslöften på ett årsdagen eller nåt?

• Vi 3

@scarborough: Riktigt smart!! Men är ni nöjda med upplägget då? Iom att ni redan planerar att "göra om allt"?

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??