• Dolly84

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

Jag gifter mig den 24 juli, alltså om ett halvår. Gör inget annat än tänker och planerar bröllop, vilket är sååå kul! Men det är svårt att fokusera på skola, jobb och allt annat som hör till vardagen... Någon annan som är likadan? Hur kommer det då bli efter bröllopet, tomt?! :P

• Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??
  • Maxiander

Jo tjänstledigt... men kanske inte som helt nyanställd... Sen är jag lite tveksam till att gifta mig just efter jag börjat jobba. Vill lägga energin och fokus på mitt nya arbete och någon månad innan bröllopet lär ju det ta en del energi från jobbet?!

@Varelse varför vill ni gifta er en fredag?

www.maxiander.se/

• varelse

@Vi 3: Usch, vilken dålig stil av dem! De kan väl åtminstone svara på sms:et och skriva "Oj, det hade vi helt glömt! Förlåt, vi ska svara så snart som möjligt" eller liknande. Förstår om du är sur!! Bra dock att du slutat kalla dem vid fula ord, rätt vad det är så slinker det ut i fel sällskap...

@Maxiander: Egentligen är det inte så mycket fredagen som dag som är viktig, utan att det datumet vi vill gifta oss på infaller på en fredag under 2011.

• 1 Grevinnan

Jo bröllopet som stundar den 14 maj tänker jag på dagligen! Efteråt blir det väl att fixa med alla tackkort etc. Välja ut kort från fotograf, uppdatera hemsidan med bilder och planera bröllopsresan till hösten. Så jag blir nog inte sysslolös på ett tag!

• Vi 3

@Varelse: Ibland är felskrivningar bra, skulle stå lust, men slut är nog bättre..

Har en riktig deppdag idag, vet inte riktigt varför. Var och tog hål i öronen imorse, efter dess tycker jag bara synd om mig själv.. Jag försöker skylla på vädret men vet inte hur jag lyckas egentligen..

Hur mår ni andra? Hur går det med planeringen?

• fryser

ger dig lite tröst. aldrig kul att ha depp dag men det behövs. fast jag tycker vädret var bra att skylla på.. jag lyser upp o känner mig glad o fräschar upp mig extra såå fort solen tittar fram men när det regn/snöar o det är stora vatten samlingar så att man inte ens kan ta ett par snygga stövlar ja...då får man vara deppig själv har jag mer eller mindre legat i soffan hela dagen för att det är min tur i fam o vara förkyld stoor kram till alla som känner sig lite off

• Vi 3

@ fryser: Skönt att jag inte är ensam. Nu sover dottern, och jag unnar mig att läsa en bok (när jag inte spanar här.. ) Sen blev det visst en shoppingtur inbokad till på lördag. Det känns.. helt OK.

• fryser

shoppingtur är alltid nice.. den får en oxå att rycka upp sig om man nu inte kommer hem o sambon får en att inse att man har bränt några penga lappar för mycket

• Maxiander

Vi 3 skrev 2010-03-01 18:48:28 följande:

@ fryser: Skönt att jag inte är ensam. Nu sover dottern, och jag unnar mig att läsa en bok (när jag inte spanar här.. ) Sen blev det visst en shoppingtur inbokad till på lördag. Det känns.. helt OK.
    Trevligt :)
  • Niini

Vi 3 skrev 2010-03-01 18:48:28 följande:

Ååh.. shopping skulle vara nice :) Men typiskt nog har man inga pengar nu när man verkligen skulle behöva ett och annat. Bl.a. skitdyra bh:ar.. dumma mig har skämt bort mig med en (tycket det var värt att satsa på lagom till 5-årsdagen ihop ifjol) o nu vill jag ha fleeeer. H&M:s blev plötsligt väldigt obekväma :P
  • scarborough81

@Vi3 Shopping är alltid kul.. ni är ena lyckostar som har trevliga affärer att handla i. Vi har lindex och åhlens.. thats it.
    Är van med shoppingen i USA och England och det är lite skillnad.

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??