• Dolly84

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

Jag gifter mig den 24 juli, alltså om ett halvår. Gör inget annat än tänker och planerar bröllop, vilket är sååå kul! Men det är svårt att fokusera på skola, jobb och allt annat som hör till vardagen... Någon annan som är likadan? Hur kommer det då bli efter bröllopet, tomt?! :P

• Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??
  • fryser

vi3.. haha förstår vad du menar. men det är ju så härligt att man är på samma nivå o anf´dra inte fattar ja kom hem igen nu o det är -2 grader o solen skiner sååå underbart. vart bor ni?

• Vi 3

fryser: Lite utanför Sthlm och solen har börjat skina så smått här med. Var bor ni?

Haha, det roligaste var ngn gång när jag och BM gnabbades på skoj och mamma kom: "men kan ni inte vara vänner nu? Bråka offentligt såhär.." Vi förstod inget alls..

Apropå ngt helt annat, var ju och kollade underkläder igår. Var i 2 olika underklädersbutiker och de mätte mig. Det roliga var att båda butikerna kom fram till HELT olika mått. Den ena butiken hamnade där jag själv trodde att jag skulle hamna, men den andra ansåg att jag skulle ha 65DD. Det var nog bland det roligaste på länge. Skulle inte kunna andas alls. Den jag köpte var 80B. Ngn anna som råkat ut för samma sak?

• fryser

vi3.. vi bor i stenungsund.. svärmor hade nog fått hjärtatack om hon hade hört att min vigselring var uppe i 50000 ..hon hade tagit det hel seriöst hahaha
    jag måste komma på lite hyss att göra så A åker dit så att jag kan höja ringen igen tänkte börja kolla ring i v eller nästa v.
    konstigt det där med storlekar. har du nåt bra tips om bra underkläder i sthlm. vi ska upp sista helgen i mars. tänkte spana lite då. annars får jag kika i london. punden är ju låg så man kanske hittar nåt billagre o om man har tur bättre där. visste inte ens att det fanns en storlek som hette 65 trodde att 70 var minst.hm
    njut av solen.
    själv sitter jag o njuter av tystnaden. äldsta på judoträning med pappa o lillan hos farmor o farfar mmmmmmm

• Vi 3

fryser: Jag handlade på Twilfit, men de finns väl spridda över landet? Sen beror det ju på vilken prisklass du vill ligga i såklart. Var inne på Change, jättebra sevice, men hon mätte nog lite fel.. Ligger över Twilfit i pris, men deras korsett verkade rätt bra.

Jag sitter precis och spanar på dottern som är SKITsur på golvet. Hon ska bara sitta i mammas famn hela tiden. Absolut mysigt men jag behöver också äta frulle.... (o kombinera med lite surfande... ) Lugn stund för mig finns knappt. Gubben påbörjar sitt extrajobb imorgon, han vill byta yrke så han extraknäcker som det ett tag... Men då sliter vi inte på varann iaf...

• fryser

vi3... ok ska kolla runt lite då när jag är uppe i sthlm. vi hade en butik i st men den la ner innan jul så jag får åka till gbg o leta o då kan jag lika gärna ta det i lugn o ro i sthlm eller i london utan barn som drar i en
    igår var vi bortbjudna o på nåt vänster kom vi in i en disskusion om datorer o helt plötsligt säger sonen på 6 1/5 ....mm min mamma sitter jämt vid datorn nu för tiden.. oj tänkte jag o det stämmde.. kan ju inte slita mig från bt o alla bröllops sidor får trösta mig o honom att förhoppningsvis så är det över om 6 mån

aha..du får fixa mys till honom när han kommer hem istället men samtidigt som att dte är så skönt att bara få vara ibland. du får muta dottern med en kaka eller nåt hehe

• Niini

Kollade själv på ringar idag. Skittidigt o vi hade egentligen inte tänkt börja kolla förrän vintern 2010 men hur ska man kunna låta bli? ;)
    Dessutom ska man stirra på ringen (och karln) i 60 år, så det är nog bäst man börjar i tid och väljer dem med omsorg :D

• Vi 3

fryser: Hade hon varit stor nog för kaka så absolut Jag hoppas hon kommer tillbaka i sina sömnrutiner snart, då är det inte så farligt, men just nu är det tungt.

Ska ha över lite kompisar ¨på fika ikväll, 1 vet att vi ska gifta oss, den enda kompisen som vet. Det känns så svårt att inte prata bröllop när hon är med, men det ger sig väl..

Niini: Nu var det visserligen klänningen, men den hittade jag en bra tag innan vi bestämde oss för att att verkligen genomföra.. Det tar ju ett tag innan man vet vad man vill ha..

• varelse

@Vi 3: Åh, vad glad jag är för er skull!! Vilken lyckträff!! Ibland ska man banne mig få ha tur också, inte sant? Härligt med underkläder fixade också! Whoho!

@fryser: Men 18kr är ju bättre än 0kr, right? Hihi. Som SJ svarade en som twittrat och tackat för att SJ-tåget äntligen var i tid för en gångs skull: "Plötsligt händer det!" Haha.

• fryser

niini..det är sant att man ska vara ute i god tid. jag vet vart ifrån vi ska beställa o de gör den precis som jag vill ha den.. skriver jag eftersom det är bara till mig vi ska köpa ring han vill ha sin förlovningsring.men jag måste ta mig i kragen o göra det.

vi3. hur gammal är hon.då är du oxå mammaledig..antar jag..
    ja det är nästa synd om de stackarna som vet om bröllopet. jag själv ser ju att jag inte pratar annat än om bröllop o ideer med de som vet o särskilt om der är nån som redan är gift..då får man en massa bra förslag..

varelse.. ja så kan man tycka men lotten kostade 100..tack för att du påminnde mig..glömde ju rätta den jag spelade på i lör. jag har samma lott som jag bara förlänger. sen typ 3 v har gett mig fan på o vinna.. hehehe

• varelse

@fryser: Oh well, det var ju nästan 20% rabatt på den nya lotten då i alla fall. Man måste ju försöka tänka positivt! Hihi.

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??