• Dolly84

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

Jag gifter mig den 24 juli, alltså om ett halvår. Gör inget annat än tänker och planerar bröllop, vilket är sååå kul! Men det är svårt att fokusera på skola, jobb och allt annat som hör till vardagen... Någon annan som är likadan? Hur kommer det då bli efter bröllopet, tomt?! :P

• Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??
  • Maxiander

Efter en månads vila från att vara totalt beroende av bröllopstankar och planering har suget nu kommit tillbaka. Nu andas hela jag bröllop igen...
    Var och lunchade med en kompis och det enda vi pratade om var BRÖLLOP, som tur var tyckte hon nästan det var ännu roligare än mig så jag hoppas inte hon blev uttråkad!
    Bröllopstankarna går verkligen i vågor!!!

www.maxiander.se/

• Vi 3

Scarborough: Men nu har du ju mått så ganska länge, kolla upp det hos farbror dr? Eller tror du att det är stressen? Iaf så kan det vara bra och gå till dr för att få hjälp? oavsett..

fryser: Nää, det är nog 2 mån sen jag slutade amma. Och hon har fått ersättning från dag 1, så det känns väldigt konstigt ändå att hon skulle vara mjölkallergiker. Jag tror mer på reflux eftersom jag har det själv.

Sebastiána: Det är inte OK alls för honom att berätta för din familj än? Det är ju verkligen skitsvårt att vara tyst när det gäller en så stor grej, framför allt till de som är en nära.

Jag har iaf varit runt och kollat vad hår och smink skulle kosta, och om det var ledigt, eftersom människan inte svarar. Det visar sig att det är billigare att göra sminket på KICKS och håret hos min vanliga frissa. Då får jag dessutom löshåret slingat samtidigt som jag slingar det vanliga håret. Så nu väntar jag på slutgiltigt besked innan jag innan jag hör av mig till hon som var tänkt från början.

Hindersprövningen och val av efternamn är ivägskickat!! Ännu en sak att bocka av, I like!

• fryser

andledningen till att man MB2 inte ville berätta var att han ville att det skulle vara en överraskning när inbjudan kom ut.
    fråga honom varör han vill vänta o förklara för honom hur det är att vara tjej o vilja skrika ut sin lycka

Sebastiána skrev 2010-03-09 12:43:58 följande:
    Vet inte varför han vill vänta, om han är rädd att de ska lägga sig i. Om två månader eller så berättar vi det för min familj, sedan får han bestämma när vi berättar det för hans. Det gör mig inte lika mycket om det dröjer så vill han vänta ett halvår där är det OK.
  • fryser

när gifter ni er?
    mysig blogg du har

Maxiander skrev 2010-03-09 14:05:01 följande:
    Efter en månads vila från att vara totalt beroende av bröllopstankar och planering har suget nu kommit tillbaka. Nu andas hela jag bröllop igen...Var och lunchade med en kompis och det enda vi pratade om var BRÖLLOP, som tur var tyckte hon nästan det var ännu roligare än mig så jag hoppas inte hon blev uttråkad!Bröllopstankarna går verkligen i vågor!!!www.maxiander.se/
  • fryser

vi3.. nu har du ju verklige en plan b om hon inte hör av sig. hoppas att det blir bättre snart med lillans mjölkmage.
    härligt att bocka av grejer på bröllpslistan. vi har några grejer som bara hänger i luften men det ger sig.
    har tagit en lång men jobbig promenad. det var såå halt på många ställen att man kunde ha slåt ihjäl sig eller så mycket vatten så att man fick passa sig så att man inte bada till vaderna o så en liten tjej i vagn avnjutit en god middag så det är nattning på g o sen gymmet..yihhaaa

• Vi 3

fryser: Lät som du beskrev min kväll där? Fast då fria vikter framför TVn. Är det Gbg som gäller imorgon?

Nu känns faktiskt plan B mer lockande än plan A, dels för att frissan blev så glad och för att det var billigare..

Imorgon vid den här tiden har jag min ring!!!!!

Maxiander: Roligt att du kommit igång med bröllopstänket igen Det blir kyrkligt i Sthlm? Tänkte på ditt inlägg om vilken klänning, kolla in min klänning o se om det är ngt åt det hållet? Jag tycker den är klassisk men inte för marängig.

• fryser

vi3... jag sitter i soffan med en filt o fryser;-( har varit små förkyld till o från i 3 v eller nåt.. hoppas att det går över till imorgon,har möte fram 3 som jag måste gå på.ingen gbg imorgon,vi tar den 20 mars till o kolla ring o m´förstasidan av menykorten. vi är bjudna på 30 årsfest vid 6 tiden så vi slår 2 flugor i en smäll
    blir så glad för din skull fast vi inte känner varann hoppas att den kommer som den ska o sitter som den ska.

• Vi 3

fryser: Åh tack, va gullig du är!
    Batterierna till kameran är på laddning, så bild ska kunna tas.

Det där med förkylning som aldrig ger sig känner jag igen. Nu verkar det vara OK, men såklart har fröken blivit förkyld så det dröjer nog inte länge innan jag är sjuk igen.

Imorgon är det ut på promenad igen, ska försöka få till en ännu längre och jobbigare väg, får se hur det går..

• fryser

vi3..hahaha böjar nog bli lika uppspelt som dig över ringen som kommer imorgon ja nu MÅSTE du sätta in kort. jag ska försöka att ta en bild snart på min klänning så kan jag maila den till dig. vill inte att nån av gästerna eller min MB2 får se den innan. det är bara den ena tärnan o en vännina som jagvar tvungen att ta med som sett den. inte ens min mamma;-( hehe..

m det är helt otroligt. mb har heller inte tränat på 4 v. pga förkylning. det skumma är att lilltjejn har klarat sig när vi andra har haft det

m du får promenera för mig me. kommer inte att hinna tror jag..vem vet

• Vi 3

fryser: Kanske gör så också att jag mailar dig bilden, och andra som kanske vill se. Vet inte om gästerna kan tänkas vara här, men några misstänker jag nog..

Men vilken ära, att inte ens mamma har sett den! Nästa helg, inte helgen som kommer, ska vi förhoppningsvis åka och testa klänningen och skor. Ska ändå åka till Nacka och spana i byggvaruhus så då kan man passa på när man är i närheten. Då blir det nog så att vi tar måtten och beställer den oxå... Sitter här med lyckorus, det går bra nu!!

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??