• Martinaa

MAJ 2010 del 5

Tiden går bara fortare och fortare och nu är det dags för vår FEMTE tråd! Nummer fyra hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3614591.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Finns inga regler, vi pratar om allt från brudklänningar och blommor, till husrenoveringar och vilket lim som är bäst till trycksakerna!
    Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar, sista tråden innan vi får stå brud tillsammans med vår livs kärlek! Sätt igång och prata, så får vi se om vi kan komma upp till 2000 inlägg i den här tråden!

Nu kör vi!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 5
  • snuttfia

Åh, nu har jag shoppat skor ien :) kände mig inte helt nöjd med de jag fyndade på rea så nu var jag på Scoretts outlet i Ullared och hittade fiiiina skor. Kanske är de lite mörka men det skiter jag i för jag blev kär. Dessa kostade 400 kr och påminde mycket om ett par 1000-kr skor som jag blev kär i... Ska se om jag får över en bild till galleriet om en stund :) Nu ska jag se om jag kan gå i dem, haha! Lite högre än de 7 cm jag hade satt som max tror jag...

• EmMagnus

Jag vet inte vem av er som var ute efter ett par Donna Girl skor i storlek 38 men jag hittade dom i fredags på Åhléns City i Malmö. Jag kollade iofs inte så noga om det finns en 38 men skorna finns iaf.

• Kattpoet

JAg sökte efter svarta 39 och kunde endast hitta snygga i 35 och 36...

• Tattoo82

Rapsbrud - Kul att alla kommer! Här har drygt hälften tackat ja hittills och endast en har avböjt.

Sen verkar det som jag får ta bort min farfar från listan också. Han har blivit jättedålig och läkarna trodde bara han hade ett par dygn kvar nu... Ångrar att vi inte gifte oss i somras istället!

Ang skostorlekar så var mina strl 6½ = 36,5 enligt annonsen. Men de är snäppet stora för mig som normalt har ca 36/37.

Och så har jag fått kontakt med en till fotograf nu! Han skrev såhär: "Det lägsta jag kan gå i pris för en timme är 2300:- och då kan jag även fotografera en extra timme gratis eftersom det är min första bröllopsfotografering för detta året. Räknar även bort helgtillägg och annat så jag tror inte ni kan hitta billigare om ni vill ha professionella bröllopsfotografier.
    Jag levererar samtliga bilder på CD-skiva högupplösta samt några retuscherade."
    Vad tror ni om det?! www.alve.se/

• snuttfia

Nu finns bild på nya skorna i galleriet. :)

• EmMagnus

Jag blev superosäker nu och vet inte ens om det var nån av er som var ute efter dom skorna... Förvirrad

• Martinaa

Sitter och letar hotell i Milano just nu. Sambon fyller 30 efter påsk och jag funderar på att ge en liten resa i present, som vi kan åka på direkt efter bröllopet (måndag-torsdag). Har hittat flyg med RyanAir för under tusenlappen t.o.r 2 pers, och verkar som jag kan hitta hyffsat hotell för inte allt för stor peng också. Ska ju ändå betala det själv, fast får nog lite sponsring av min familj också. Bättre de är med och betalar på resan än att behöva springa och leta present på stan! :P

*en timme senare*

Oj, glömde visst trycka på Posta inlägg, haha.
    Nu har jag bokat hotell! Väntar med flyg tills jag vet att presenten blir uppskattad! Spännnade...

• majsan801

Tattoo...är det bara jag som uppfattar det som att han nästan bara fotar modeller. Jag tänker avklädda tjejer hmm. Fanns ju inga bilder i hans portfolio. Jag säger nja.

• Martinaa

Tattoo:
    Tycker du ska slå till på en gång!! Han hade ett väldigt fattigt portfolio men jag tycker ändå han verkar seriös och duktig.

Usch så tråkigt med din farfar Vi får hoppas på ett mirakel.

• Tattoo82

Jag fick tipset om honom av en vän som tagit gravidbilder där och så att han var kanon! Såg sen på facebook att vi hade en annan gemensam vän så jag frågade henne och hon sa också att han var jätteduktig. Han hade fotat deras bröllop med! Ska kanske be att hon skickar över några av dessa...

Svar på tråden MAJ 2010 del 5