• Martinaa

MAJ 2010 del 5

Tiden går bara fortare och fortare och nu är det dags för vår FEMTE tråd! Nummer fyra hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3614591.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Finns inga regler, vi pratar om allt från brudklänningar och blommor, till husrenoveringar och vilket lim som är bäst till trycksakerna!
    Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar, sista tråden innan vi får stå brud tillsammans med vår livs kärlek! Sätt igång och prata, så får vi se om vi kan komma upp till 2000 inlägg i den här tråden!

Nu kör vi!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 5
  • Kattpoet

Stort tack.... inte stårt tag, jävla dyselxi

• a n n a

Kattpoet - jag är oxå en blekis :) kommer inte heller att göra ngtåt min bleka hy, den är ju en del av mig...

• Kaffeflickan

Hej!
    Jag slänger mig in här i tråden.
    Ska gifta mig i en mysig liten kyrka 29 maj och börjar väl nu få lite mer bröllopsnerver! Roligt med andra som är i ungefär samma tidsschema som en själv!
    Det jag känner mest oro för just nu är möhippan, pga att jag inte själv kan kontrollera den, vet ingenting, och det som stör mig mest är att jag inte vet vilken helg den är. Bara jag som är kontrollfreak eller är det vanliga tankar?
    hur går det för alla?

• Hillena

Guuuud vad spännande det låter! Vill läsa allt här sen. Undra när jag blir "hippad"?
    Kommer ni andra att bli "hippade"?

Ang. budget så har vi satt 50 000:- som max men lär nog hamna på max 40 000:-. Sambon är kock så vi får billig mat från hans jobb vilket gör mycket i budgeten.

Har ni lite tips och ideér på småsaker som man lätt glömmer bort så kom gärna med dem. Är sååå rädd att jag ska glömma något men intalar mig själv att något tokigt faktiskt kommer att hända och att allt inte blir helt "perfekt"

gutebrud10 skrev 2010-03-25 12:10:34 följande:
    Stort grattis Emsan, så härligt med ett tillskott i familjen, håller tummarna för att det går bra.Beklagar sorgen tatto, inte kul när sånt händer.Nu är det dax, fick ett brev i lådan igår där det stod så här:Kvällen den 25 mars ska du infinna dig på ängelholms flygplats kl.18.45Packa en väska med följande: (högst 10 kg)Medföljande biljettbadkläderhygienartiklarpassen bärnstenen partyoutfit3 underklädersombyte1 klädesombytesolglasögonÅk i sköna kläderDu kommer vid något tillfälle under helgen känna:kyla, pirr, blött, mättnad, rysningar och hög pulsOBS!!! närvaron på denna resa är inte valfri.Det är ju den 25 idag!!!!Undrar vad som ska ske under helgen men jag hoppas det kommer bli helt fantastiskt. Nu ska jag börja packa så återkommer jag efter helgen och avlägger rapport.Ha det skönt i vårsolen
  • Kattpoet

Ingen möhippa eller hennight för mig denna gången heller, förra gången trodde alla att någon annan gjorde den, så det blev inget.

Och jag har inga kvinnliga vänner i skottland.

• Rapsbrud

Tror inte jag kommer bli hippad i och med att vi inte har bjudit våra kompisar till bröllopet. Man kanske kan fixa en "fruhippa" efteråt i stället där man bara träffas och gör något trevligt med sina tjejkompisar, vi får se.

• jaao

Vi hade budget på 30.000...nu tja...50-60?

• jaao

Äh, allt försvann ju i mitt inlägg!

Nu orkar jag inte skriva om det så jag är inte otrevlig, det var massor av gratulationer, beklaganden och kommentarer....
    tror inte bt gillar mig

Har en fråga dock:
    HUR ser ert upplägg för middag/fest ut?
    Har ni massa lekar och sånt eller?
    Känner mig helt lost och jag drömmer konstant
    massa läskigheter haha. (se dagens blogginlägg: jenho80.blogspot.com/ )

Hjääälp!

• Rapsbrud

Haha jag drömmer också konstiga drömmar, om vår bröllopsfotograf och om ringarna och gud vet vad! Min mamma drömde att hon stod och skulle göra kycklingpytt till hela bröllopet när hon kom på att "men varför gör jag det här, de har ju beställt catering!?" Tror det är helt normalt att drömma konstigt om bröllop.

Värst vad alla har problem med inlägg som försvinner?

• Ananias

å va skönt- idag bockat va båda ungarnas skor. men fick lite ångest sen..dottern fick svarta sandaler kan man säga..kan hon ha det..svart? passar det till hennes gröna klänning ( se galleriet )

Svar på tråden MAJ 2010 del 5