• Martinaa

MAJ 2010 del 5

Tiden går bara fortare och fortare och nu är det dags för vår FEMTE tråd! Nummer fyra hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3614591.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Finns inga regler, vi pratar om allt från brudklänningar och blommor, till husrenoveringar och vilket lim som är bäst till trycksakerna!
    Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar, sista tråden innan vi får stå brud tillsammans med vår livs kärlek! Sätt igång och prata, så får vi se om vi kan komma upp till 2000 inlägg i den här tråden!

Nu kör vi!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 5
  • Martinaa

O så måste jag ju berätta en sak också!
    På jobbet idag så ringde ett okänt nummer på mobilen, och det var en kille från Borås Tidning (BT) som ville göra en intervju med ett blivande brudpar med anledning av att Swedbank gått ut med nåt pressmeddelande om ekonomin kring ett bröllop eller nåt sånt. Så jag fick ta ut tidigare lunch och åka hem i ilfart (nästan) och ta emot reporter och fotograf hemma tillsammans med sambon innan han skulle till jobbet. Så gjorde han en snabb intervju, med fokus på ekonomin och kostnaderna men vi pratade om lite allt möjligt och så fyrade fotografen av ett antal bilder. Snuttfia, missa inte BT imorgon nu! Ska se sen om de lägger ut det på nätet också.

Hade ju tänkt springa över till scrapbookbutiken på lunchen idag för att köpa till grejer till gästboken, men det hanns ju inte med nu, så får ta det imorgon. Pyssleriet får fortsätta imorgonkväll!

• snuttfia

Martinaa: Kul! Det måste jag ju kolla :) Det hamnar säkert på webben också, det mesta gör ju det.

• sköldis10

Tänkte på det där med riskastning...vi ska ju inte ha ris utan skulle vilja sådana där hjärtan..någon som vet vart man kan hitta detta??

• Kattpoet

Martinaa, har suttit hemma med katten hela dagen och nej vi har inte alla pappren klara.

• Avalon75
    patrikoannika skrev 2010-04-07 14:02:00 följande:
    Provar just nu mina skor. Måste gå in dem lite. Har inhandlat ett slags inlägg att ha i skorna. Köpte på Tradera, kika in.www.tradera.com/Nyhet-Massaging-Gel-Cushion-f...
    Jag blev inspirerad av ditt tips så jag kikade in på Johanssons på lunchen, och där hade de också sådana.
    Köpte ett paket Sore Spots också.
    Dags att börja gå in mina skor för mig också. Hade tänkt cirka 5 cm klack, blev 9cm... Tur att jag har en stark karl att hålla mig i!

Jag skulle dessutom behöva något att klista på under sulorna så att de inte blir så hala i kyrkan (bara stengolv, inga mattor) och till dansen på kvällen. Är det någon som har något tips?
  • Kattpoet

Fråga i sko butiken, det brukar ha sånt.

• patrikoannika

Vad är Sore Spots?

Avalon75 skrev 2010-04-08 14:19:38 följande:
    Jag blev inspirerad av ditt tips så jag kikade in på Johanssons på lunchen, och där hade de också sådana.Köpte ett paket Sore Spots också.Dags att börja gå in mina skor för mig också. Hade tänkt cirka 5 cm klack, blev 9cm... Tur att jag har en stark karl att hålla mig i! Jag skulle dessutom behöva något att klista på under sulorna så att de inte blir så hala i kyrkan (bara stengolv, inga mattor) och till dansen på kvällen. Är det någon som har något tips?
  • patrikoannika

I morgon ska vi träffa vår präst.

Hmm... vad pratat man om egentligen? Jag har haft tusen funderingar och frågor innan (som jag så klart inte har skrivit ner direkt...) men nu är det helt blankt. Vad ska man fråga?

Vem som pyntar kyrkan?
    Vad man har för psalmer?

Men, mer....

Hiiiillfe!!

• l8ol

Jag har också en slave of Honor - fast jag kallar henne min fiskmås....istället för tärna :)

Svar på tråden MAJ 2010 del 5