• Martinaa

MAJ 2010 del 5

Tiden går bara fortare och fortare och nu är det dags för vår FEMTE tråd! Nummer fyra hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3614591.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Finns inga regler, vi pratar om allt från brudklänningar och blommor, till husrenoveringar och vilket lim som är bäst till trycksakerna!
    Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar, sista tråden innan vi får stå brud tillsammans med vår livs kärlek! Sätt igång och prata, så får vi se om vi kan komma upp till 2000 inlägg i den här tråden!

Nu kör vi!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 5
  • pettan

ja han blir hemma nu! Om han nu inte skulle få för sig att han vill åka iväg till typ Afganistan eller liknande om något år- hoppas inte det för jag tycker det känns som det räcker med det här!

• a n n a

pettan: vad härligt att läsa att han kommit hem till dig - som blivande officershustru så har jag verkligen stor förståelse för det du genomgår på hans missioner, tack för att min är inom flottan...de "jagar ju bara pirater" ;)

själva har vi landat i en hel massa nu under påskhelgen - de härligaste sakerna har varit brudbuketten som enbart kommer att gå på max 450 kr då jag bara betalar snittpriset per blomma - nice ju :) och hos sminkösen som gjorde provsminkningen i helgen fick jag veta att jag får sminkningen av henne :D rena rama julaftonen denna påsk :D

• AnniFidde

hallooo... hjälp mig min frisör har ställt in!! sååå himlans tråkit, någon som har tips??? vill gärna ha en som kommer hem och fixar håret!!!

• Josssie
    AnniFidde skrev 2010-04-06 18:05:47 följande:
    hallooo... hjälp mig min frisör har ställt in!! sååå himlans tråkit, någon som har tips??? vill gärna ha en som kommer hem och fixar håret!!!
    Var nånstans bor ni och när ska ni gifta er?
  • Martinaa

Idag har jag gått en shoppingrunda och kommit hem med en bh och ett par trosor som jag eventuellt ska ha under klänningen. Hade ju tänkt köpa dyrare på Change, men kom hem med en 149-kronorsbh från H&M nu. Måste prova ihop med klänningen och se om det sitter bra bara.
    Var också inne i scrapbookbutiken i stan och köpte på mig det ena och det andra. Bestämde mig nämligen för att göra en egen gästbok! Tänkte börja lite nu, så vi får väl se hur det kommer gå! Har också skurit till alla omslag till festhäftena nu med, skönt!

• Josssie
    l8ol skrev 2010-04-06 17:45:03 följande:
    Å vi har beställt min ring idag, och bestämt tårtan - den blir nåt över det vanliga :))Se här: sotsaker.blogspot.com/
    Shiiit vilka vackra tårtor och bakelser. Ska ni beställa därifrån? Eller är det din blogg?
  • AnniFidde

josssie- Göteborg bor vi i och ska gifta oss den 29 maj! blev ju helnervös nu ...

• Josssie
    AnniFidde skrev 2010-04-06 20:11:38 följande:
    josssie- Göteborg bor vi i och ska gifta oss den 29 maj! blev ju helnervös nu ...
    Hm ja då har jag tyvärr inga tips. Förstår att du blev nervig, men det löser sig nog ska du se.
Svar på tråden MAJ 2010 del 5