• Martinaa

MAJ 2010 del 5

Tiden går bara fortare och fortare och nu är det dags för vår FEMTE tråd! Nummer fyra hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3614591.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Finns inga regler, vi pratar om allt från brudklänningar och blommor, till husrenoveringar och vilket lim som är bäst till trycksakerna!
    Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar, sista tråden innan vi får stå brud tillsammans med vår livs kärlek! Sätt igång och prata, så får vi se om vi kan komma upp till 2000 inlägg i den här tråden!

Nu kör vi!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 5
  • johi77

Hej brudar! Det var evigheter sen jag skrev nåt här av många skäl... Mestadels tidsbrist, jisses snart är det vår månad! Jag har det mesta under kontroll tror jag, ska sätta mig imorgon och ringa runt igen för massa bekräftelser. Hoppas allt går enligt planerna för er med! Kram

• Martinaa

Wii... jag håller på med gästboken. Tror det kan bli hur bra som helst! :D Lite missöden gör att jag dock måste återvända till pysselbutiken och köpa nya papper. Får smita över på lunchen imorgon! Men kul att inviga stansmaskinen jag köpte för över ett år sedan, och det passade hur bra som helst med de spiraler jag köpte idag. Bild kommer upp i galleriet när jag är klar, och instruktioner hur jag gjorde kommer komma på bloggen.

Dags att nanna!

• moule
    l8ol skrev 2010-04-06 17:45:03 följande:
    Å vi har beställt min ring idag, och bestämt tårtan - den blir nåt över det vanliga :))Se här: sotsaker.blogspot.com/
    Jisses vilka fina tårtor!! Nu ligger de alldeles för långt från skåne, men får jag fråg vad de kreationerna kostar per bit?
  • l8ol

Tårtan....

Det är en tjej som gör dem, inte jag ;)
    Vi hade inte alls tänkt oss så dyr, dubbelt vad en vanlig bröllopstårta kostar för 70 pers. Vi har lagt matbudgeten högre än den verkar landa på irl, så vi gjorde en tankevurpa :)

• l8ol

Gästbok....Har alla gjort en sån? Mina kompisar fick en i gåva av värdparet när de gifte sig....

• moule

Min "Slave of Honor" har meddelat att jag inte ska tänka på gästbok =)

• Ananias

I8ol- vi har fått en av en kompis som gifte sig o de glömde att använda den=) så vi får göra nytt försök =)

• snuttfia

*asg* En sån behöver jag med Eller både en gästbok och en "slave of honor" faktiskt...

moule skrev 2010-04-07 09:53:55 följande:
    Min "Slave of Honor" har meddelat att jag inte ska tänka på gästbok =)
  • Kattpoet

I dag väcktes jag av en katt som hade ett anfall, 5 min senare var hon det gosigaste jag någonsin haft.

Mitt ex kom över och satt med katten och tog henne till sjukhuset, det kunde inte hitta varför men tog ett blod prov.

Mitt ex betalade för hela besöket och sa att han saknade katten.

Idag skulle jag ha varit på skattekontoret och fixat alla mina papper för vigseln....

Igår tappade jag en plomb....

Och nu vill jag bara ha min karl här.

• jaao

Idag fick sonen tid för operation som vi väntat något år på, han kommer gå gipsad på båda benen när vi gifter oss. Perfekt, då behöver jag inte tänka på skor haha.

Nej, men skämt å sido så är han i upplösningstillstånd här hemma och jag känner mig ganska maktlös eftersom jag inte kan svara på alla hans frågor och det inte finns några telefontider hos de som vet.

Svar på tråden MAJ 2010 del 5