• Martinaa

MAJ 2010 del 5

Tiden går bara fortare och fortare och nu är det dags för vår FEMTE tråd! Nummer fyra hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3614591.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Finns inga regler, vi pratar om allt från brudklänningar och blommor, till husrenoveringar och vilket lim som är bäst till trycksakerna!
    Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar, sista tråden innan vi får stå brud tillsammans med vår livs kärlek! Sätt igång och prata, så får vi se om vi kan komma upp till 2000 inlägg i den här tråden!

Nu kör vi!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 5
  • Tattoo82

Va roligt att läsa om hippor och era misstankar! Jag funderar på detta så jag blir galen. Är så orolig att de ska glömma nån av mina vänner. Har ett par vänner som aldrig träffat de andra... Har gjort en lista med alla bjudna och deras telefon nr och mail och trodde att syrran (tärnan) skulle fråga efter denna men det gör hon aldrig. Jag tjatar och tjatar på sambon om hon skulle frågat honom nånting men han tiger som muren och säger bara att det löser sig och jag ska inte vara orolig.

Jag har bara två helger kvar nu som den skulle kunna vara på, om det inte blir på samma dag som m2bs svensexa, isf hoppas jag de ordnat med barnvakt... Syrran har inte frågat när hans är så de borde inte känna till det. Jag misstänker starkt nästa helg för då ska vi träffas med vår "tjejklubb" som består av mig och mina fyra bästa vänner. Vi samlar gemensamt pengar till ett konto varje månad som vi sedan gör roliga saker tillsammans för. Nu är det fortfarande inte helt bestämt vad vi ska göra den 10:e...man kan ju undra varför det aldrig bokas något.....

• CiaLovesAndreas

Vårt O.S.A går ut idag och alla har svarat! Det är inte illa

Jag jobbar varannan helg men av de helger som jag är ledig så har jag ingen aning om när det kan bli. Börjar nästan bli riskabelt att planera saker på helgerna nu

• annsoffan

Åh, hade ingen aning om hur man skulle göra för att andra ska kunna se bilderna, men nu tror jag det ska funka! Är för övrigt väldig förälskad i mina skor! :) Imorgon blir det hunting för kläder efter mannen, vad han ska ha under kostymen.. kan ju bli ett projekt som heter duga så dags för lite sömn ;)

Kattpoet: Jag hoppas verkligen, verkligen att det ordnar sig för er med alla papper! Byråkrati o papper hit och dit kan ju göra en galen när allt man vill bara är att gifta sig!

• moule

Nu fungerar det att se dina bilder.

WOW vilken klänning, urcool! =)

• Kattpoet

anssoffan. det är straffet man får när man är dum nog att gifta sig som 20 åring med en man som inte ville ha en... fast det fick jag ju veta ett år senare....

SUCK

Jag ser iallfall framemot avskedsfesten för John och att ha vännerna där när vi säger hejdå till skottland.

• ayle

hej igen..

på tisdag så ska jag och m2b träffa våran vigselförättare och kantorn och prata lite om vad som ska hända i kyrkan osv.. Tänkte kolla och det är någon som träffat sin vigselförättare redan?
    vad är det man ska gå igenom? ska jag ha med mig musik/noter lr vad?

• CiaLovesAndreas

Hej tjejer!

Det är så att vi hade vårt O.S.A i fredags. Alla har svarat förutom bestman+familj och toastmaster+familj. Självklart vet vi att de kommer, om nu inte nåt oväntat dyker upp) men det vi vill veta är hur många från respektive familj som ska komma. Båda familjerna har två barn och har ännu inte kommit fram till om de ska ha barnvakt eller inte. Jag måste säga att det tycker jag är lite dålig stil. Jag menar, de har ju haft tid på sig...så svårt kan det väl inte vara??

Tack för att jag fick spy ur mig lite.

• Ananias

cialovesandreas- ja det är dåligt, de tänker säkert att de vet ju att vi kommer... men man vet ju inte hur många liksom.

ja stör mig på att släktingar ringer till våra familjer och svarar fast det står att de ska ringa till oss. de säger till dom att de ska komma men vi hör inte ett ljud. så ja skriver inte upp dom förrens de svarat till oss.

har 2 barndomskompisar som inte kommer..de kommer till kyrkan men inte festen..blev lite ledsen faktiskt..för ja tror det bara handlar om att de inte vill, o den andra vill nog inte för attd en andra redan sagt nej...

• CiaLovesAndreas

Ananias,
    Exakt. Vi måste ju veta hur många som ska ha mat, det är ju det som det handlar om från vår sida.

Förlåt, nu ska jag inte gnälla mer.

• Kattpoet

Jag vill så bara bli gift...... Jag saknar min karl så in i helvete.

Svar på tråden MAJ 2010 del 5