• Martinaa

MAJ 2010 del 5

Tiden går bara fortare och fortare och nu är det dags för vår FEMTE tråd! Nummer fyra hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3614591.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Finns inga regler, vi pratar om allt från brudklänningar och blommor, till husrenoveringar och vilket lim som är bäst till trycksakerna!
    Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar, sista tråden innan vi får stå brud tillsammans med vår livs kärlek! Sätt igång och prata, så får vi se om vi kan komma upp till 2000 inlägg i den här tråden!

Nu kör vi!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 5
  • ar100522

Är det någon av er som har ett tips till en annorlunda gästbok?

• Ananias

oj oj vilken dag det var igår. Helt fantastisk rolig. dom hämtade mig vid lunch o det var så många felra än ja trott. kusin, syster, jobbkompisar o vänner..sååå kul. fick sälja lotter på stan, sjunga in en sång...helt vansinnigt kul men ja sjunger så bvansinnigt dåligt!! fyy fan!
    den spelar de dessutom upp på restaurangen vi var på sen ha ha ha..usch alla bara garvade. var en till möhippa där..så skoj.
    var på spa o fick massage och vi bubblade o hade skönt. o så var det utgång sålart!

En helt fantastisk dag...
    dom hade ordnat allt så bra o det kändes så kul att dom var där för min skull =)

• l8ol

Å jag blev Hippad igår!
    Jag hade mina misstankar, men de var riktade mot lördag den 24/4....Lurad mao :)

Jättetrevligt, god mat och ont i knoppen idag.
    Tjejerna drog iväg mig på disco i värsta utstyrseln, men när vännernas söner jobbar som ordningsvakt, ja då är det nog dax för "mormor" att gå hem och nanna ;)

• EmMagnus

Jag blev också hippad igår, och jag var helt säker på att det inte skulle vara igår. Min blivande svägerska skulle nämligen till en kompis i Göteborg, men det var ju bara lur alltihop dom hade verkligen totallurat mig.
    Blev kidnappad och nästan ihjälskrämd kl 9 igår morse och sen bar det iväg till bastuflotte, så jäkla mysig start på dagen. Sen åkte vi in till Malmö och där blev det pole dancing, om ni inte har testat det så måste ni göra det. Det var det roligaste jag har gjort på väldigt länge, men det känns i hela kroppen idag!!!
    Sen blev det Laserdome, också superkul men efter poledancingen så var det liksom svårt att ladda om. Så duschade vi och en av tjejerna som är frisör fixade mitt hår så att jag var så himla fin och min blivande svägerska som är make up artist sminkade mig och sen bar det av till restaurang. Så avslutade vi med mat och vin på en restaurang och en timmas dans på irländsk pub, sen var vi helt färdiga hela bunten.
    Men vilken underbar dag det var!!!

• Martinaa

Åh va roligt att läsa om alla möhippor!! :D

• CiaLovesAndreas

Åh, nu vill ju jag också bli hippad!

Nu är bordsplaceringen så gott som färdig. Vi ska se om vi kan få till det på nåt annat sätt, annars får det vara som det är.

• snuttfia

Vad kul att läsa om era hippor :) Gissar att det blir några att läsa om varje helg framöver nu när det närmar sig!

• snuttfia

Själv försöker jag förresten röja ur förrådet som egentligen är ett av husets största rum. Tänkte få plats med lite mer släkt runt bröllopet :) Jag gör det dessutom iklädd mina rätt så höga bröllopsklackar. Måste gå in skorna känner jag... Helt normal ja...

• Josssie
    snuttfia skrev 2010-04-18 16:16:38 följande:
    Själv försöker jag förresten röja ur förrådet som egentligen är ett av husets största rum. Tänkte få plats med lite mer släkt runt bröllopet :) Jag gör det dessutom iklädd mina rätt så höga bröllopsklackar. Måste gå in skorna känner jag... Helt normal ja...
    Haha måste va en snygg syn.
  • Martinaa
    snuttfia skrev 2010-04-18 16:16:38 följande:
    Hahhaha! Akta så du inte trillar och stukar foten. Hade passat bra nu...!
Svar på tråden MAJ 2010 del 5