• Martinaa

MAJ 2010 del 5

Tiden går bara fortare och fortare och nu är det dags för vår FEMTE tråd! Nummer fyra hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3614591.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Finns inga regler, vi pratar om allt från brudklänningar och blommor, till husrenoveringar och vilket lim som är bäst till trycksakerna!
    Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar, sista tråden innan vi får stå brud tillsammans med vår livs kärlek! Sätt igång och prata, så får vi se om vi kan komma upp till 2000 inlägg i den här tråden!

Nu kör vi!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 5
  • Rapsbrud

CiaLovesAndreas: Jag hoppas det! Känns som det nog är den present jag har lagt ner mest tanke & arbete bakom av alla presenter jag har gett honom, vilket väl är passande i och för sig. Vi pratade om morgongåvor häromdagen och då fick jag övertyga honom att neeej, man kan inte få datagrejer i morgongåva...

• CiaLovesAndreas

Rapsbrud,
    Hehe
    Jag har ju köpt väggord till blivande maken, men nu börjar jag bli osäker. Jag menar...det är ju inte direkt personligt. Tänk om han inte tycker om det

• Rapsbrud

CiaLovesAndreas: Det gör han säkert! Han kommer ju bli påmind om er bröllopsdag varje gång han ser det ju, det borde han ju gilla.

• Martinaa

Rapsbrud:
    Det låter ju som en toppenpresent

Ang morgongåva så hade jag ju tänkt ta egna "Secret box"-bilder, men det sket sig när jag bokade tid för vaxning. Får inte raka benen på ett bra tag, så nu håller jag ju på att spara ut och känner mig allt annat än kvinnlig :P
    Sambon fick ju en resa till Milano nu i 30-årspresent så vi får väl räkna den som morgongåva lite också, så får han få fina bilder på mig i efterhand... :)

• CiaLovesAndreas
    Rapsbrud skrev 2010-04-16 21:31:53 följande:
    CiaLovesAndreas: Det gör han säkert! Han kommer ju bli påmind om er bröllopsdag varje gång han ser det ju, det borde han ju gilla.
    Tack för peppningen!
  • Rapsbrud

Måste bara länka till en sida med häftiga bröllopsfotografier:

www.aprilwerz.com/

Det är NÄSTAN så jag överväger att ha slöja på bröllopet bara för att man kan ta så snygga och kreativa bilder om man har en lång slöja att leka med...

• Rapsbrud

Vad gör en blivande brud om hon lämnas ensam hemma en fredagkväll? Ja jag vet inte vad ni gör, men jag var bara tvungen att plocka fram mina underkläder för bröllopsdagen och bröllopsnatten och ta kort på dem. Bilderna finns i mitt galleri under starka bilder Blev alldeles alldeles kär när jag kände på tyget i mitt silkesnattlinne, helt galet mjukt & lent ju! Och nej, som ni kanske förstår har jag aldrig ägt något silkesplagg förut

• Hillena

Vilken fin gästbok!Snygga färger. Det har du verkligen gjort bra. Höll själv på med scrapbooking men pga platsbrist så har jag lagt ner det nu ett tag. Vi beställde bröllopsboken som gästbok :)

Martinaa skrev 2010-04-16 14:46:11 följande:
    Nu är äntligen min gästbok klar! Läs om hur jag gjorde här! brollopspyssel.blogg.se/
  • Hillena

Ohhh vilket fint nattlinne, blir lite sugen själv. Än så länge har jag bara köpt trosor för jag ska inte ha bh, men man ska nog köpa något fint till natten också!

Det där med morgongåva har varit svårt tycker jag. Till en början ville jag göra secret box men tyckte det var allt för dyrt så det la jag ner. Sen så kom en vän till mig som är hobbyfotograf och pratade om secret box så nästa helg är det dags hemma hos henne, ska bli superkul!!

• patrikoannika

I går var vi i Tyskland och köpte diverse dryck till bröllopet. Och jag måste bara berätta. För detta var helt sjukt sammanträffande. När vi står i kön på båten mellan Rödby och Puttgarden och ska köpa mat, så inser vi att mannen framför oss är vår präst!!!! Helt galet sammanträffande! Att möta honom där, på samma dag, på samma båt, i Tyskland. Vad är oddsen för det??

Min blivnade man gick sedan fram till honom och sa "hej" och prästen blev helt mållös och lika förvånad som vi blev. "Detta är ju sååå sammanträffande" - fick han fram. Hi hi...

Men kul!

Svar på tråden MAJ 2010 del 5