Tiara har jag! om du vill uppge din mailadress så kan jag skicka ett kort på den. Runda vita blockljus kommer vi oxå att ha ca 15cm, men då e de troligvis halvbrunna..och kanske några nya kvar.. samt runda små ljusfat. värmeljushållare i glas. vita bommuls/linnedukar o servetter till 100pers. ikea små vaser/ljuslyktor 4 i en frp. som vi kommer ha blommor i..mm..
vi hörs!
trevlig helg!!
JBB skrev 2010-03-25 13:41:59 följande:
ElinDaniel: Ullared är ett riktigt bra ställa om man vill shoppa billigt. Vi kikade på kostymer förra gången vi var där, men passformen var inte den bästa tyvärr.Jag köpte ett par skor för ett halvår sedan, dom var en aning små men jag ska kika om det går att "gå in dom".Mannen har däremot inga skor alls förutom stålhättor han har på jobbet och skateskor, så där måste vi köpa/låna ett
par.Vi har enbart en av förlovningsringarna kvar och det skulle kännas en aning tråkigt att enbart ha en ring, däremot har vi bestämt att vi kommer köpa stålringar och dessa är relativt billiga.Kattpoet: Vad häftigt att ni ska gifta er i Skottland. Dit har jag alltid velat åka.Asfaltsbarn: Du får gärna skicka en länk eller ge mig säljarens alias så kan jag kika in på hennes auktioner. Du kan skriva det antingen här i tråden eller som gb-inlägg.Aeternum: Jag tror vi har saker som vi inte behöver och kan sälja, däremot är det inget av "värde" så det blir inte så jätte stora pengar. Men många bäckar små sägs det. Tradera är en underbar köp och sälj sida, där säljer jag saker ibland, oftast mindre iomed att jag har svårt att skaffa kartong etc till större saker. Tyvärr känner jag inte till några marknader alls här i närheten, men de borde ju dyka upp fler till vårkanten och då kanske man kan göra ett klipp med att baka kakor och sälja.Kan enbart hålla med att det är kärleken som är det viktigaste.Kramilikram: Vi behöver bland annat vaser, blockljus, tiara, silicon bh etc etc. Du kan gärna skicka en lista på vad ni har så kan jag kika igenom den för att ev låna eller köpa av dig.Eva72: Tyvärr brukar engångskameror bli väldigt dåliga i kvaliten, men vi har fått tag i en fotograf som fotograferar hela dagen för 800:- så det kommer vi "kosta" på oss. Bilder och minnen är väldigt viktiga för mig. Sedan kommer troligtvis vänner och familj även ta bilder. Förhoppningsvis hittar vi någon som vill ta på sig filmansvaret med våran videokamera skulle vara underbart att ha det även på film.Felizlane: Vi kommer att ha laptopo under festen så gästerna kan säkert föra över bilderna direkt, jag får enbart påminna dessa att ta med sig sladd. Scarborought81: jag är osäker om vi hinner få skatteåterbäringen iomed att vi gifter oss den 5 juni.Nordiskbrud: Mamma har faktiskt pratat om det här med kallor och något grönt som hon kallar det, så det är absolut ett alternativ. Dekoration till bord etc är redan klart, det är enbart lite mindre bordsblommor som fattas. Men vi ska kika om vi kan köpa två krukor med ex Gerbera och ha dessa i en äggkopp eller något.Kostym ska vi kika på vid "student erbjudande" så vi hoppas på att hitta en billig sådan.Safir i ringarna var ett underbart tips det ska vi kolla extra på, däremot är jag osäker på om det går att göra i stålringar. Men det ska jag kika upp.KatjaB: Vad snällt av dig att erbjuda din hjälp. Tyvärr bor vi inte i närheten av Örebro utan strax norr om Jönköping. Men verkligen jätte snällt av dig att erbjudade dig till att hjälpa till med blommorna.