Min mamma har tagit åt sig uppdraget att köpa kläder, skor och strumpbyxor till våra döttrar. Utbudet på vita klänningar och vita skor är väldigt dåligt just nu. Men vi ska kika lite mer på det efter påsk.
Ett litet tips kan t.o.m jag ge till er andra. Nu på torsdag har LIDL ett special erbjudande på vita tunna strumpbyxor med lite glitter på till flickor i storleken 98/104, 110/116 och 122/128 för 29:-
Att koka vatten på vattenkokare innan man häller det i kastrull och kokar makaroner etc var ett bra tips, det ska vi kika om vi kan använda mer utav. Soppan lät också god, det ska vi definitivt prova!
Dressmans kostymer har vi kikat in på, däremot tyckte inte min fästman om kostymerna som fanns i prisklassen 999:- så vi ska kika om vi har möjlighet att köpa den som kostar 1299:- men vi kikar fortfarande på fler möjligheter.
Min fästman har för några veckor sedan beställt hem en sådan blankett med skatten, han skulle be sin far hjälpa till med det, så där kommer vi förhoppningsvis spara lite pengar.