hejhej, fortfarande lugnt här (eller lugnt, Pricken är rätt duktig på att peta ut magen åt alla håll samtidigt eller otakt)! Men efter mastodontdagen igår med stopp på förmiddagen i Uppsala och IKEA och knata omkring i huvudstaden så gott det gick samt stadionbesök så har jag mest sovit idag. Förutom en tripp ut till kusten med maken och betade av lite gallerier och inredningsbodar med fika och att jag precis målat vaggan för tredje gången. Täntke vila en stund igen innan det blir grillning här med hos kompisar några kvarter bort.
Cicci – Vad roligt att vi hann ses, gulle som hoppade av bussen bara för min(eller Ps?!? ) skull.
PB – hahah, jag kom ju på att det är mer än 6 timmar, kl 4 hade vi ju precis ätit klart och var på väg för att träffa Cicci, så det var nog snarare precis efter kl 3 som sista drillen före Märsta slogs. Jag är förvånad själv, men jag har sällan varit den där okynneskissande typen. Dock är det ju inte bra att hålla sig så länge...
Såg ni mig inte? Vi satt nästan ända uppe vid taket så magen skymde precis ena kanten på kameran vid 200-meters starten. Tur att kulfinalen inte avgjordes därinne, då hade jag kanske hamnat på gräset. Slungboll var ju en gammal fin gren, annars. Me jag blir ju så yr när det ska snurras.
Telis m fl – suger åt mig av sovtipsen, trots att det inte finns något facit. Förr fik de ju brännvin på en klut som de fick sutta på, ingen som provat det? Nä, skämt åsido – ni har all respekt!!!!
Sushistället Råkultur som Cicci tipsade om var definitivt värt en omväg även för kanonkulan Nenne.
Mrs B Barcelona – sagrada familia räcker att se från utsidan.... Vi spenderade åtskilliga timmar där för att bara stå i spiraltrappor utan att ta sig därifrån. Fy satan. Annars en fantastisk stad! Parc Güell eller vad den heter var fin. Annars bara insupa atmosfären...
Porchez – all sympati här!
PB – Jävla hånflinsgubbe, lätt för honom att se glad ut bakom plexit för han vet att ni ska nuppa så gott det går pga honom. Men hoppas ni får till det, trots pressen och yttre störningsmoment. Ta god tid på er med förspelet!