Livets toppar och dalar
AM, åh vad han bråkar den där Yasuragi, hota med hyresnämnden... . Men kul med auktionsfynd!
Tinga, vad skönt att känna sig som en gladare mamma .
Piggelin, intressant det du skrev om att bruden inte fick se för glad ut, eller för ledsen. Jobbigt att hela tiden behöva tänka på det under sitt bröllop.
Piggelin igen, vad skönt att det kändes bra att träffa KBT-BM. Jättetrist att du har gått och burit på sådana känslor så länge, men som Tinga säger, bättre sent än aldrig.
MSW, men fy, vilken kommentar . Det är så tråkigt att inte känna att man blir tagen på allvar när man faktiskt behöver hjälp, eller åtminstonde bli bemött med lite empati istället för att bli avsnäst. Blir så arg på sådant .
Cicci, låter som ett kul bröllop ändå, om än lite annorlunda . Ha det så bra hos din mamma.
Koko, heja Conny, både med potträning och höger/vänster . Maken brukar reta mig för att jag är så dålig på att skilja på höger/vänster så jag är väldigt impad av att han kan det så tidigt!
Och heja Astrid som kan klappa händerna .
Ego, igår köpte jag mammajeans . Gick förbi H&M och de hade 100 kr rabatt på alla jeans. Så jag tänkte att man kunde passa på. Kan fortfarande ha mina vanliga jeans som är tillräckligt låga så jag har inte tänkt så mycket på att köpa mamma-byxor.Maken tyckte att magen blev mycket snyggare, "eh, jo, alltså, innan, när du haft vanliga jeans, då så ser man kanske inte alltid att det är en gravidmage, men det gör man nu". "Ehh, mm, tack? Eller...". Anyways, får väl övergå till mammajeansen nu så jag inte går runt och bara ser tjock ut dårå. Såg att jag går in i vecka 19 idag om man ska tro på den BF som vi fick vid KUB. Ska bli intressant att se vad de säger för BF nästa vecka.
Insåg att jag har glömt att tacka för grattis för huset, tack tack . Måste erkänna att det känns nästan lite läskigt också, tänk om vi ångrar oss . Men var det inte Muggles som också var lite tveksam till att flytta? Men i värsta fall så får man väl flytta igen då.