• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Heloise
    passionsblomman skrev 2010-08-24 17:36:20 följande:
    GUD vad jag har skrattat idag!Dotter ~3: Jag är hungrig!Pappa: Vi ska äta när vi kommer hem.Dotter: Vill äta nu!Pappa: Jag ska baka pizza när vi kommer hem, lugna ner dig nu.Dotter: Vill äta människor!Läs mer »
    Jag har också gått igenom tjyvlyssnat idag
  • passionsblomman

Hjäääälp! Nu kissar jag på mig!

Tant ~70 #1: Du vet han den där mannen jag träffade för ett tag sen?
    Tant ~70 #2: Jaa, han den där stiliga!
    Tant 1: Mmm.. Jag fick tyvärr avsluta den relationen igår…
    Tant 2: Varför?
    Tant 1 (viskar): Han var en sån där som bara vill ha sex, en nekrofil!
    Tant 2: VA!? Herre min je!
    Tant 1: Ja, jag gick ut på parkeringen för vi skulle ta en promenad och då kysste han mig!
    Tant 2 : Nää-ää!
    Tant 1: Jo, men tji fick han! "Jag är ingen sån där tonårshora om du trodde det" sa jag!
    Läs mer »

• Ninnnis

Flamman, jag kan inte inboxa dig eftersom att jag är "oinbjuden till din gästbok eller inte finns med i din adressbok"

• Daa

passionsblomman skrev 2010-08-24 12:45:01 följande:
    Axel heter min sons allra bästa vän. Det är väl ett jättefint namn?Mycket bättre än Kamrem och Drivknut iallalfall! Topplock och Förgasare känns inte heller så smickrande.men å andra sidan, så heter dagens namnsdagsbarn Bartolomeus.

Flamman (nu var det nära att jag skrev fel!): hälsa maken att den där stöveln han har lämpar sig alldeles utmärkt för föräldramöten. Dammsugning också, för den delen.

Villemoa: det låter väldigt oflexibelt med det där systemet. Undrar också hur politikerna tänkte...

Om namnen igen: Schysst att jag får sno. Jag syftade nog på alla E-namnen här i tråden. Varenda ett skulle kunna kännas naturligt och rätt om vi fick en dotter. För övrigt tycker jag också att Axel är fint och skulle kunna tänka mig det på en son. Tyckte bara att det var lite lustigt: "vår" Axel skulle ju helt krasst ha blivit uppkallad efter makens fränbils mellanaxel, eftersom det var i det sammanhanget maken kom på det.

Heloise: precisionskörning på hög nivå? Vad har jag gett mig in i? Var kan man skaffa koner (-or?) för övningskörning?

• Villemoa

Nu har jag lagt upp nya bilder i mitt galleri och jag hoppas verkligen att inställningen om att bara de som finns i min adressbok får tillgång till galleriet funkar!

Jag ställde häromdagen in att bara de i min adressbok ska få se mina öppna sidor. Nu när jag la in lite nya bilder klickade jag i samma sak; bara de i adressboken får se. Men varje gång jag går in i galleriet är det förprickat att alla får se bilden jag lägger upp. Vill ju verkligen inte att alla ska kunna se.

Är det någon som vet om jag gjort rätt? Eller om ni överhuvudtaget förstått vad jag svamlar om

De i adressboken= alla ni här i tråden.

• Villemoa

Ninnnis skrev 2010-08-24 18:19:41 följande:
    Flamman, jag kan inte inboxa dig eftersom att jag är "oinbjuden till din gästbok eller inte finns med i din adressbok"

Jag kan inte heller komma in Flamman!

• Daa

Villemoa: vet inte riktigt om jag hänger med, men jag ska försöka hälsa på i ditt galleri nu. Sedan loggar jag ut en sväng och försöker igen.
    Har inte provat i mitt eget galleri.

• Daa

Villemoa: jag fick inte komma iiiiiin! Inte ens som inloggad. *sniff*

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans