• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Villemoa

Daa skrev 2010-08-24 18:42:24 följande:
    Villemoa: vet inte riktigt om jag hänger med, men jag ska försöka hälsa på i ditt galleri nu. Sedan loggar jag ut en sväng och försöker igen. Har inte provat i mitt eget galleri.

Du finns med i min adressbok så du borde se. Frågan är om varenda kotte på BT också kan se, det vill jag ju inte.

• Daa

Å andra sidan fick jag inte komma in som icke inloggad heller, så den biten fungerar.

• Villemoa

Daa skrev 2010-08-24 18:43:51 följande:
    Villemoa: jag fick inte komma iiiiiin! Inte ens som inloggad. *sniff*

Märkligt! Du finns ju i min adressbok. Nu fattar jag ingenting!

• Villemoa

Daa skrev 2010-08-24 18:46:41 följande:
    Å andra sidan fick jag inte komma in som icke inloggad heller, så den biten fungerar.

Det är ju bra det, men det är väldigt konstigt att du inte kan se galleriet. Hoppas nån kan bringa klarhet i detta.

• Norrskensflamman

Men Gud, vad ÄR detta! Både Ninnnis och Villemoa finns i min adressbok, med bilder och allt. Jag lovar HEDERSORD!!! Jösses, nu måste jag gå och kolla om jag klantat mig med inställningarna nånstans!

• Daa

Inte bara galleriet, utan hela presentationen.
    Ska göra ett försök med inställningarna, jag också.

Villemoa skrev 2010-08-24 18:50:07 följande:
      Det är ju bra det, men det är väldigt konstigt att du inte kan se galleriet. Hoppas nån kan bringa klarhet i detta.

• Villemoa

Norrskensflamman skrev 2010-08-24 18:50:29 följande:
    Men Gud, vad ÄR detta! Både Ninnnis och Villemoa finns i min adressbok, med bilder och allt. Jag lovar HEDERSORD!!! Jösses, nu måste jag gå och kolla om jag klantat mig med inställningarna nånstans!

Jag har samma problem! När du kommer underfund med det får du gärna meddela hur du gjorde!!

Klart jag vet att jag finns med i din adressbok! Du behöver inte lova på hedersord

• Norrskensflamman

VAd skumt, jag kommer inte heller in på din presentation eller bilder Villemoa!

Jag har kollat och jag har ställt in att mina öppna sidor ska vara tillgängliga för alla i min adressbok. Vad ÄR detta??

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans