• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Villemoa

Daa skrev 2010-08-24 18:53:02 följande:
    Villemoa och Flamman, kan ni se min presentation nu?

Jag kan varken se in presentation eller inboxa dig via adressboken!

• Daa

Vi kan inte ha gjort fel alla tre. Så det så. *snörper på munnen*

Norrskensflamman skrev 2010-08-24 18:54:53 följande:
    Nej

• Villemoa

Norrskensflamman skrev 2010-08-24 18:54:08 följande:
    VAd skumt, jag kommer inte heller in på din presentation eller bilder Villemoa!   Jag har kollat och jag har ställt in att mina öppna sidor ska vara tillgängliga för alla i min adressbok. Vad ÄR detta??

Jag har gjort precis samma sak och det funkar inte. Vad fasen är detta för skit?!?!

• Daa

Undrar om det är något knas med adressboken?

Faktiskt har jag inte använt den tidigare. *går genast till adressboken för att lägga till en hel massa folk*

• Villemoa

Nu gick det att inboxa dig Daa, har även inboxat dig Flamman för att testa om det går.

Vi kan onekligen ha gjort fel! Mycket möjligt att det är adressboken som det är något knas med! Ytterst IRRITERANDE!

• Daa

Jag försökte inboxa dig via adressboken, Villemoa, och det gick inte. Jag har ändrat inställningarna till mitt galleri igen, så nu kan inloggade gå in.

• Villemoa

Daa skrev 2010-08-24 19:02:47 följande:
    Jag försökte inboxa dig via adressboken, Villemoa, och det gick inte. Jag har ändrat inställningarna till mitt galleri igen, så nu kan inloggade gå in.

Var ändrade du inställningarna till det? Är det under inställningar och så vilka som kan se dina öppna sidor? Där klickade jag i endast medlemmar i adressboken men tydligt är ju att det inte funkade nämnvärt bra....

• Norrskensflamman

Hörrni, det verkar som det är knas med adressboken och inställningarna.

Hur som helst Villemoa, Jättesöt bild på sockersöta Moa ♥ Så skönt att hon haft en bra dag.

Vad elakt att inte få äta Mellis.

Jag minns att jag brukade hämta kvart i två, bara för att hinna plocka hem T innan Mellis kl 14.

Ibland om jag inte hann så hade de dukat för henne och då väntade jag medan hon åt mellis. Men det är ju inte alltid man kan göra det.

• Daa

Jag menar presentationen som helhet, inte bara galleriet. Det vet jag inte hur man gör.
    Jo, vilka som kan se mina öppna sidor.

• Villemoa

Nu loggade jag ut och gjorde om inställningarna till endast de i adressboken. Funkar det nu att se galleriet?

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans