• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Ninnnis

Jag har också ont i huvudet... Det känns förvisso som mer regel än undantag, men ändå.

Heloise, hoppas ni får en trevlig lunch och ta det lugnt på jobbet!

Flamman, bra att hon ser förbi era duster och ser professionellt på det du gör. Kanske det är extra plus att du har varit rak och ärlig mot henne, även om hon inte alltid håller med dig i sak.

Daa, kramar och tummar! 

• ingenjörsbruden

Skallebank....sönderblåst.....men glad o nöjd

fick avokado m räkor t förrätt igår, kyckling i lergryta o sen en glass efter det!
    Sen följde ryggmassage o en rejäl runda i sänghalmen.
    Jag sov sen som en stock........

Kanske därför jag har skallebank.....

Ska försöka hinna med att läsa in allt asap!

Puss

• Daa

Trist med alla värkande huvuden.
    Jag har inte ont i huvudet, men i magen. Två 18-cm-bebisar som tydligen har gott om plats i den ännu inte sådär jättestora magen: då kan det nog göra ganska ont i stackars hopklämda inälvor...

Jo, förresten, det gick bra.
    Inga tecken på något onormalt och de två aktiva bebisarna (hur är det möjigt att det känns så lite när de härjar runt på det där viset? Busungar ♥) har varsin moderkaka och är åtskilda av en tjock hinna. Det innebär att det inte är någon risk för att de snor näring av varandra och att det inte blir fullt lika många kontroller som det hade blivit om de haft det mesta gemensamt. Skönt.

Jag var vansinnigt nervös inför undersökningen och det begriper jag inte. Precis som om jag inte för mitt liv skulle kunna tro att det skulle gå bra. Efteråt var jag alldeles matt. *pustar ut*

• Ninnnis

Ååhhhhhhhhh, Daa! *Hjärtar busungarna*

Vilka underbara nyheter, vännen! Kraaaam till er alla fyra

• Ninnnis

ingenjörsbruden skrev 2010-08-25 13:39:55 följande:
     glad o nöjdfick avokado m räkor t förrätt igår, kyckling i lergryta o sen en glass efter det!Sen följde ryggmassage o en rejäl runda i sänghalmen.Jag sov sen som en stock........

Har maken äntligen förstått hur en hemmapappa ska uppföra sig?

• Daa

Barnmorskan försökte kolla, men det var inte så lätt när de tumlade runt. Det hände några gånger, när hon koncentrerade sig på den ena, att den andra från till synes ingenstans ramlade in framför och lade sig i vägen, alternativt viftade runt med en liten arm och störde. "Kolla mig!"
    Hon tror, med betoning på tror, att det kan vara en av varje.
    Oj, plötsligt blev allt så verkligt.

Ninnnis skrev 2010-08-25 14:19:46 följande:
    Men kunde ni se vad det var för sorter då?

• Ninnnis

Daa skrev 2010-08-25 14:24:28 följande:
    Barnmorskan försökte kolla, men det var inte så lätt när de tumlade runt. Det hände några gånger, när hon koncentrerade sig på den ena, att den andra från till synes ingenstans ramlade in framför och lade sig i vägen, alternativt viftade runt med en liten arm och störde. "Kolla mig!" Hon tror, med betoning på tror, att det kan vara en av varje. Oj, plötsligt blev allt så verkligt.  

*får en alldeles äkta glädjetår i ögonvrån*

Underbara busungarna! Klart de vill visa upp sig när mamma och pappa äntligen ser dem!

• Daa

Och tänk, så rätt du hade.

Ninnnis skrev 2010-08-25 14:35:10 följande:
    Daa vännen, jag SA ju att det skulle bli en bra vecka!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans