• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Fru E

Daa-grattis till att ha sett de små liven tänk två små söta krabater som lever rövare finns i din mage! Om det är en av varje så är det ju perfekt så har ni allt fixat redan nu på en gång

• Fru E

Ingis-haha hade maken dåligt samvete eller

• Fru E

Fru Sy-försök att inte oroa dig för mycket över allt som känns i magen det mesta är helt normalt men fråga på du även om inte just jag kan så mycket

• passionsblomman

Haha! Jag säger ju det! Busunge1 och Busunge2< B1&B2, det är ju helt klockrent!

GRATTIS DAA till the Reality Check!

• Daa

Flamman: jag tror också att det blev ökning "because you're worth it". Hoppas nu att den där fördärvade huvudvärken far all världens väg!

Fru Sy: Jag hade hela tiden svullen mage innan den började växa på riktigt och många var de kvällar då jag kände mig som en enda stor gasboll. Då var det inte så kul att äta mycket heller. Annars har jag haft mycket ont av och till av varierande karaktär, molvärk, skarp punktsmärta och så vidare. Många är också de gånger då jag varit säker på att det varit kört och hittills har jag ju haft fel. Så då antar jag att det kan kännas ganska mycket i och med att det händer ganska mycket.

Heloise: ååååh, läsken! Jobbigheter.

*slår mina armar om dem som håller varandra i handen och bara kramar*

• Daa

Jaja, det är väl så då.

passionsblomman skrev 2010-08-25 14:51:56 följande:
    Haha! Jag säger ju det! Busunge1 och Busunge2< B1&B2, det är ju helt klockrent!GRATTIS DAA till the Reality Check!

*viskar åt andra hållet* Men det är i alla fall Axel och Fälga.

• Fru Bygg

Åh, Daa! Så underbart med två busiga barn i magen! Jag är så glad att allt såg bra ut, men det visste vi ju!

Hvivis, härligt med första tanden. Hur går det med inskolningen på dagis?

• Fru Bygg

Ingis, låter som en härlig kväll igår! Kanske ska berätta det för min make, så får vi se vad som händer nu tors-fredag då det är min tur att jobba.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans